• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Sheltielife
    Hedblomster skrev 2017-09-20 16:32:51 följande:

Hej alla! Har bim någon gång 5-7 oktober. Fick en trevlig stigning på ältest idag så snart är det dags. Bim kan trist nog bli prick på min födelsedag och jag är ganska säker på att jag inte kommer bli gravid så det skulle kännas jobbigt. Men hoppas såklart! Blir sjätte försöket med ett utomkveds på tredje försöket.

Dagens ältest till höger, älskar att se när ältesten går mot positivt haha.

Jätte fin stegning! Hoppas själv på stegning i morgon! Har bim 6/7 och tror jag kommer ha ägglossning den 23!

Men tänk vilken glädje om du blir gravid och liksom får de i födelsedags present *.* underbart ju! Håller tummarna extra hårt för dig denna månaden!
  • Hedblomster
    Sheltielife skrev 2017-09-20 16:57:01 följande:
    Jätte fin stegning! Hoppas själv på stegning i morgon! Har bim 6/7 och tror jag kommer ha ägglossning den 23!

Men tänk vilken glädje om du blir gravid och liksom får de i födelsedags present *.* underbart ju! Håller tummarna extra hårt för dig denna månaden!
    Jaaa det vore ju helt underbart! Vågar inte hoppas för mycket bara men skulle verkligen bli så himla glad. Tack, jag håller tummarna för dig också!!!:) 
  • Sheltielife
    Hedblomster skrev 2017-09-20 17:29:15 följande:

Jaaa det vore ju helt underbart! Vågar inte hoppas för mycket bara men skulle verkligen bli så himla glad. Tack, jag håller tummarna för dig också!!!:) 

Skulle vara underbart om vi plussa båda två!! :D
  • Svea87
    smulis85 skrev 2017-09-20 06:59:26 följande:

Jag får nästan aldrig fullt utslag på gravidkollens äl-test rekommenderar att testa runt lite olika test fungerar till olika personer :)

Va bra då är det inte bara jag! Blev lite orolig.. idag dagen innan jag ska ha än (enligt app) visar fortfarande helt blankt! Värdelösa test. Innan har jag beställt från testlagret och dem har gett utslag.
  • Polkagrisen85

Hade Äl i tisdags, och vi va inte på humör för sex , men hade det igår kväll( ONsdag) . Sjukt spännande stt invänta bim, som är typ 2 okt . Detta är första försöket med barn 3:) Det sägs ju att samma dag eller dagen efter Äl att det finns chans så hoppas vi inte va för sent ute ????

• Hedblomster
    Fick fast glad gubbe på cb ältest imorse, men känner inte av ägglossning än vilket jag alltid brukar göra. Men det kan komma till kvällen, brukar oftast känna på kvällar tror jag. Blir nojig över att vi hade sex igår kväll och tror inte sambon orkar ikväll för det är så schemalagt just nu, och så blir det väl imorgon kväll igen för vi kör varannan dag. Vet att det ska räcka men känns som ett tvång att ha idag, på glad gubbe-dagen. 
  • Queva
    Polkagrisen85 skrev 2017-09-21 06:35:28 följande:

Hade Äl i tisdags, och vi va inte på humör för sex , men hade det igår kväll( ONsdag) . Sjukt spännande stt invänta bim, som är typ 2 okt . Detta är första försöket med barn 3:) Det sägs ju att samma dag eller dagen efter Äl att det finns chans så hoppas vi inte va för sent ute ????

Hade du äl tester? I så fall är nog dagen efter perfekt. :)
  • knivskrik

Idag firar jag och sambon 7 år tillsammans! Hade ju hoppats vara gravid nu, men ska dricka bubbel och fira de här åren och vad som komma skall Skrattande

Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
Svar på tråden Bim oktober 2017