Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Hej, jag hoppar in här. Jag har BIM den 1okt. Så roligt att följas åt!
Hej alla! Har bim någon gång 5-7 oktober. Fick en trevlig stigning på ältest idag så snart är det dags. Bim kan trist nog bli prick på min födelsedag och jag är ganska säker på att jag inte kommer bli gravid så det skulle kännas jobbigt. Men hoppas såklart! Blir sjätte försöket med ett utomkveds på tredje försöket.
Dagens ältest till höger, älskar att se när ältesten går mot positivt haha.
Jaaa det vore ju helt underbart! Vågar inte hoppas för mycket bara men skulle verkligen bli så himla glad. Tack, jag håller tummarna för dig också!!!:)
Jag får nästan aldrig fullt utslag på gravidkollens äl-test rekommenderar att testa runt lite olika test fungerar till olika personer :)
Kom mensen nu... nästa BIM blir 18oktober...
Hade Äl i tisdags, och vi va inte på humör för sex , men hade det igår kväll( ONsdag) . Sjukt spännande stt invänta bim, som är typ 2 okt . Detta är första försöket med barn 3:) Det sägs ju att samma dag eller dagen efter Äl att det finns chans så hoppas vi inte va för sent ute ????
Hade Äl i tisdags, och vi va inte på humör för sex , men hade det igår kväll( ONsdag) . Sjukt spännande stt invänta bim, som är typ 2 okt . Detta är första försöket med barn 3:) Det sägs ju att samma dag eller dagen efter Äl att det finns chans så hoppas vi inte va för sent ute ????
Idag firar jag och sambon 7 år tillsammans! Hade ju hoppats vara gravid nu, men ska dricka bubbel och fira de här åren och vad som komma skall