Inlägg från: Polkagrisen85 |Visa alla inlägg
  • Polkagrisen85

Bim oktober 2017

Hade Äl i tisdags, och vi va inte på humör för sex , men hade det igår kväll( ONsdag) . Sjukt spännande stt invänta bim, som är typ 2 okt . Detta är första försöket med barn 3:) Det sägs ju att samma dag eller dagen efter Äl att det finns chans så hoppas vi inte va för sent ute ????

• Polkagrisen85
    Queva skrev 2017-09-21 08:45:26 följande:

Hade du äl tester? I så fall är nog dagen efter perfekt. :)

Inte denna gång men jag har lärt mig när d är äl och rätt säker på tisdag , frågan är bara om vi hann,blir spännande i början av okt ????
  • Polkagrisen85
    Silverkruka skrev 2017-09-26 22:15:12 följande:

Har ÄL idag, och sambon är för trött. Sjukt frustrerande, men det är inte mycket att göra åt saken. Bara att sikta in sig på försök 9 då..

Det va samma här :( Sambon mådde inge bra, ja va sjukt trött & barnen sjuka :/ Hade Äl förra tisdagen och fick till det på onsdagen så hoppet är inte så stort ... Men det sägs ju att ägget vandrar ett dygn .. Har bim 4 okt
  • Polkagrisen85

Har bim typ 29 okt . Äl idag ! Första försöket med barn nr 3... Haft sex i tisdags & torsdags & hoppas på ikväll med .. Så spännande !

• Polkagrisen85
    TouchOfRed skrev 2017-10-15 22:51:24 följande:
    Då har vi haft ÄL samtidigt! :) men jag har BIM typ 30-32 oktober. Har haft lite oregelbunden cykel sen jag plockade ut kopparspiral.. vi försöker med barn nr 2 :)
    Så spännande !! Lycka till ??
  • Polkagrisen85
    Polkagrisen85 skrev 2017-10-15 23:37:48 följande:
    Så spännande !! Lycka till ??
    Det ska vara ett hjärta och inte ?? :)
  • Polkagrisen85
    saijda skrev 2017-10-19 06:34:32 följande:

BIM igår ingen mens varken igår, under natten eller nu på morgonen. Riktigt brännande känsla i äggstockarna, molvärk i rygg och mage samt ömma och svullna bröst. Kissar också ofta och ingen matlust. Dessutom blir jag tröttare fortare än vanligt.

Så BIM+1 idag och testerna beställdes igår. Hoppas de hinner komma innan helgen och att man lyckades bli gravid på första försöket ;0

Åh att ni klarar att vänta ! Jag skulle sprungit till Ica ! Haha håller tummarna !
  • Polkagrisen85
    3hjärtan skrev 2017-10-24 21:51:24 följande:

Här kommer mensen. Finns ngn nov grupp?

Samma här ! 5 dagar tidigare , känns som mens så det är tyvärr ingen nidblödning här:(
  • Polkagrisen85
    Mayaaaa skrev 2017-10-27 12:31:07 följande:

HEJ funderar på att testa imorgon för då är det Bim-2

Tror ni ja ska vänta för ett säkrare resultat eller ska jag göra det.

Idag när kag vakna hade jag mensvärk o de kändes nu kommer mensen.

Har bim - 2 idag & plussade ! :)
  • Polkagrisen85

Plussade i fredags Bim-2 då . Så snart sätts illamåendet igång . Räknar inte med annat då dom två tidigare va så .

• Polkagrisen85
    Hellan skrev 2017-10-29 21:11:24 följande:
    Grattis! Hoppas illamåendet hoppar över dig denna gång.
    Tack ! Ja man hoppas ju ! Tredje & troligen sista graviditeten så ja önskar den kunde njutas lite extra :)
Svar på tråden Bim oktober 2017