Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Ägglossning i tisdags och BIM 2 oktober! Hoppas så på denna månad, grät när mensen kom sist. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra, känner att det blir mer och mer stressande för varje försök..
Hallå!
Också en som har äl och bim i oktober. Är på försök nr 4 och längtan är otroligt stor! :)
Dock kommer sambon vara bortrest under denna äl, eller kommer hem från resan den dagen jag troligtvis har äl. Så har inte så höga förhoppningar denna gången..
Men vem vet det, kanske är då det funkar för oss. ;)
Samma situation här... mannen bortrest på ÄL dagen och dagen innan/efter Ska mycket till för det ska bli nåt men man kan ju inte låta bli att hoppas ändå...
Håller tummarna för er andra!!
Frågetecken skulle ju vara en smiley! :)
Hade du äl tester? I så fall är nog dagen efter perfekt. :)
Min app NC säger att fertiliteten är lika hög två dagar innan som på själva ägglossningsdagen! ????
Hoppar in här med. Har ingen koll på när BIM är för den är så himla oregelbunden och ligger mellan 30-40 dagar men enligt appen ca 17 oktober. Har börjat ta äl-test denna månad, skulle ni säga att det är på g?
Enligt appen äl igår men köpte clearblue digital test igår som inte visade äl.. så ska pröva idag. Ska bara hålla mig i 4 timmar haha
Känner mig lite nojig över att min ägglossning känns annorlunda efter jag opererade bort en äggledare än den gjorde innan. Min mens kommer fortfarande som en klocka 15 dagar efter positivt ältest så säkert inget konstigt men ändå. Läste i journalen också att min andra äggledare som jag har kvar är nerbunden med lite sammanväxningar men att tratten är fri, så nu är jag orolig över det också. Men samtidigt sa läkaren att vi nog ska ha goda chanser att bli gravid igen så...
Hoppar in här med. Har ingen koll på när BIM är för den är så himla oregelbunden och ligger mellan 30-40 dagar men enligt appen ca 17 oktober. Har börjat ta äl-test denna månad, skulle ni säga att det är på g?