Bim oktober 2017
Ägglossning i tisdags och BIM 2 oktober! Hoppas så på denna månad, grät när mensen kom sist. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra, känner att det blir mer och mer stressande för varje försök..
Ägglossning i tisdags och BIM 2 oktober! Hoppas så på denna månad, grät när mensen kom sist. Det trodde jag aldrig att jag skulle göra, känner att det blir mer och mer stressande för varje försök..
Samma situation här... mannen bortrest på ÄL dagen och dagen innan/efter Ska mycket till för det ska bli nåt men man kan ju inte låta bli att hoppas ändå...
Håller tummarna för er andra!!
Frågetecken skulle ju vara en smiley! :)
Det är en sak jag undrar och kanske överanalyserar jag de hela... men! När man tar ägglossnings stickor står de mellan klockan 10-20 och att man inte ska ta innan klockan 10 då lh hormonet inte hunnit utsöndras i urinet ännu. MEN om jag då kissar klockan 6 på morgonen innan jobbet. Kan jag då ta testet vid 11-12? Eller bör man "tömma" blåsan efter 10 o sen hålla sig och testa 4 timmar där efter? Eller överanalyserar jag denna skiten nu xD Hahah
Jag känner samma med att de e jobbigt att hålla sig 4 timmar xD kan vara lite knivigt ibland men de funkar haha. Tog testet innan idag men då va de ju strax efter 11. (Kissade vid 6 på morgonen) Blev väldigt starkt men inte positivt (ska ha ägglossning i morgon enligt kalendern) men då borde jag fått Max utslag på Stickan. Så nu sitter jag här o funderar på om de skulle blivit Max utslag om jag kissat kl 11 hållit mig 4 timmar och kissat senare på eftermiddagen istället :O men egentligen spelar de ju ingen roll för mysa ska jag o mannen göra iaf! Har bara två stickor kvar annars hade jag tagit en ikväll också. Men undra gör man ju nu xD
Bim - 7 idag! Började må lite illa nu på kvällen, hoppas så klart på tidigt tecken men är väl troligtvis stress efter en tuff period på jobbet.. :) Någon annan med bim 2/10 som börjar känna efter symtom? :)
Har också bim den 2/10 men är jätte förkyld och allmänt hängig så tror mitt illamående är därför. Annars har jag ilande från ljumskarna ner i blygdbenet som kommer och går lite varje dag en del dag ganska ont faktiskt. Sedan svider bröstvårtorna till ibland men brösten är inte ömma. Hoppas vi inte får mens på måndag nästa vecka ;)
Tänkte verkligen inte hålla på att känna efter denna månad eftersom jag känt mig gravid flera gånger precis innan mensen dykt upp och blivit jättebesviken! Tyvärr verkar det vara totalt omöjligt då hjärnan vill tänka på det ungefär 90 procent av min vakna tid. ;) BIM - 3 och har ömma bröst, en liten liten "bristning" på ena bröstet och illamående i dag efter jobbet.. Men troligtvis hjärnspöken eller mens på g! :)
Jaha, då dök mensen upp en dag tidigt! :( Bara att plocka fram ägglossningstesten igen, ny BIM 26 oktober!