Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Fick precis veta att en släkting ska få barn. Jätteroligt såklart, men känner mig ändå helt förkrossad. Vi skulle ha fått samma månad om inte jag fått utomkveds.
Sitter i samma sits ... skulle oxå ha samma månad som min släkting men fick ma så trist även fast man är glad för deras skull känns det sjukt jobbigt o tänka att man skulle va i en viss vecka nu :(
Fick precis veta att en släkting ska få barn. Jätteroligt såklart, men känner mig ändå helt förkrossad. Vi skulle ha fått samma månad om inte jag fått utomkveds.
Åh vad tråkigt! Var det länge sen du hade utomkveds? Hoppas ni får plussa snart igen så kommer barnen ändå vara ganska jämna i ålder
Någon som vill kolla på detta?
Jag tror jag hade ägglossning i natt! Hade starkt streck på testet igår men INTE positivt men skulle gissa OM jag hade tagit ett nytt test på kvällen att jag skulle fått positivt då (att jag fick min stegring igår kväll med andra ord)
Fick i natt så J*VLA ont i äggstocken som jag brukar få vid ägglossning. Kramp vid olika rörelser och en brännande känsla även att de strålade ut smärta i benet o ljumsken. (Typisk ägglossnings smärta för mig)
Dagens test är svagare än gårdagens men borde de inte vara ännu svagare om jag nu hade ägglossning i natt? (Första månaden jag kör med ägglossnings stickor)
Testen som va innan gårdagens test va nästan helt blanka så igår o idag är första gången de e ett streck på riktigt (dock svagare idag)
Så med tanke på hur mina test ser ut o smärtan jag hade igår skulle jag tekniskt sett kunnat ha ägglossning igår? Eller har jag tolkat de helt fel? :O
Hoppas någon kan hjälpa mig då jag sitter här super förvirrad!
Tack på förhand!
Översta testet igår kl 11.30
Nedersta idag kl 11.45
Någon som vill kolla på detta?
Jag tror jag hade ägglossning i natt! Hade starkt streck på testet igår men INTE positivt men skulle gissa OM jag hade tagit ett nytt test på kvällen att jag skulle fått positivt då (att jag fick min stegring igår kväll med andra ord)
Fick i natt så J*VLA ont i äggstocken som jag brukar få vid ägglossning. Kramp vid olika rörelser och en brännande känsla även att de strålade ut smärta i benet o ljumsken. (Typisk ägglossnings smärta för mig)
Dagens test är svagare än gårdagens men borde de inte vara ännu svagare om jag nu hade ägglossning i natt? (Första månaden jag kör med ägglossnings stickor)
Testen som va innan gårdagens test va nästan helt blanka så igår o idag är första gången de e ett streck på riktigt (dock svagare idag)
Så med tanke på hur mina test ser ut o smärtan jag hade igår skulle jag tekniskt sett kunnat ha ägglossning igår? Eller har jag tolkat de helt fel? :O
Hoppas någon kan hjälpa mig då jag sitter här super förvirrad!
Tack på förhand!
Översta testet igår kl 11.30
Nedersta idag kl 11.45
Det känns ju som att om det börjat minska så borde dU haft ÄL? :) är med ny på det här.. såhär såg mina ut igår och idag. Hoppas ÄL kommer snart.
Så känner jag med! Jag tror ju till 90% jag hade ägglossning igår men så blir man ändå fundersam på om man misstolkat allt xD ska för säkerhetens skull ha mys med gubben idag o i morgon också och sen hoppas de tar sig.
Hade även ont vid samlag igår vilket jag ALDRIG har annars :O
Men visst är de svårt o tyda! Ser ju ut som du kommer få positivt test vilken dag som helst :D
Haha lika bra att vara på säkra sidan och mysa lite extra ju :D tycker det är lite lurigt allt detta.. att det ska vara så himla svårt att lära känna sin egen kropp :(
Hade en cykel på 38 dagar sist så hoppas verkligen den blir kortare och att ÄL kommer snart... dag 15 idag.
Idag kom smileyn äntligen!! Vi låg igår och då är det väl bara köra ikväll igen då haha. Ska man köra varje dag nu? Alltså igår idag och imorn typ?