• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Loomi

Hej alla!

Jag hoppar gärna in här. Är nu på mitt andra försök. Hoppades på att vara gravid men mensen kom idag så det är bara att ta nya tag!

Jag har ÄL den 4-5 oktober och BIM den 18:e okt.

Hur länge har ni andra försökt?

• knivskrik
    Loomi skrev 2017-09-21 09:16:02 följande:

Hej alla!

Jag hoppar gärna in här. Är nu på mitt andra försök. Hoppades på att vara gravid men mensen kom idag så det är bara att ta nya tag!

Det här blir fjärde försöket för oss
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Sheltielife

Hej alla!

Andra försöket här med! Denna månaden känner jag mig väl förberedd så hoppas de tar sig :D bim 6/10
  • XAHHA92

Hej alla!

Försök 18 för oss. Har precis påbörjat utredning :)
    Försöker med första sen maj -16
  • Horisonten

Hej alla!

Välkommen :) Här blir det första försöket för oss :)

Tror äl kommer bli ca 26-27/9 och bim 10-11:10 :)

Otålig som bara den nu :p
  • Imra

Hallå!
    Också en som har äl och bim i oktober. Är på försök nr 4 och längtan är otroligt stor! :)
    Dock kommer sambon vara bortrest under denna äl, eller kommer hem från resan den dagen jag troligtvis har äl. Så har inte så höga förhoppningar denna gången..
    Men vem vet det, kanske är då det funkar för oss. ;)

• Sheltielife
    Imra skrev 2017-09-21 14:21:51 följande:

Hallå!

Också en som har äl och bim i oktober. Är på försök nr 4 och längtan är otroligt stor! :)

Dock kommer sambon vara bortrest under denna äl, eller kommer hem från resan den dagen jag troligtvis har äl. Så har inte så höga förhoppningar denna gången..

Men vem vet det, kanske är då det funkar för oss. ;)

Jobbigt med att sambon är bortrest! Meeen de räcker ju med en enda liten simmare för att befrukta ägget så att ha sex en gång vid ägglossningen räcker ju! :D håller tummarna för dig! Min gubbe är också borta denna äl men dock bara en dag. Så hinner sexa en massa både innan och efter! När har du äl/bim?
  • Queva
    knivskrik skrev 2017-09-21 08:50:41 följande:

Idag firar jag och sambon 7 år tillsammans! Hade ju hoppats vara gravid nu, men ska dricka bubbel och fira de här åren och vad som komma skall

Grattis!
  • Queva

Hej alla!

Då har vi samma! :)
  • Imra
    Sheltielife skrev 2017-09-21 14:29:53 följande:
    Jobbigt med att sambon är bortrest! Meeen de räcker ju med en enda liten simmare för att befrukta ägget så att ha sex en gång vid ägglossningen räcker ju! :D håller tummarna för dig! Min gubbe är också borta denna äl men dock bara en dag. Så hinner sexa en massa både innan och efter! När har du äl/bim?
    Ja det är lite typiskt, tycker han kunde planera in en grabbresa en annan helg, haha ;)
    Ja får hoppas på att det tar sig iaf, har äl den 1 oktober och bim den 14. :)

Håller tummarna för att det går för oss båda! :D
Svar på tråden Bim oktober 2017