Inlägg från: knivskrik |Visa alla inlägg
  • knivskrik

Bim oktober 2017

Hej på er! Min förra cykel var långdragen och jävlig, mensen kom till sist i torsdags på dag 39. Hoppas på mer normallång denna gång, den brukar hålla sig runt 27-30 dagar.

Bim runt 16 oktober, +/- någon dag eller två. Fjärde försöket till första barnet.

Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • knivskrik

Idag firar jag och sambon 7 år tillsammans! Hade ju hoppats vara gravid nu, men ska dricka bubbel och fira de här åren och vad som komma skall Skrattande

Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • knivskrik
    Loomi skrev 2017-09-21 09:16:02 följande:

Hej alla!

Jag hoppar gärna in här. Är nu på mitt andra försök. Hoppades på att vara gravid men mensen kom idag så det är bara att ta nya tag!

Jag har ÄL den 4-5 oktober och BIM den 18:e okt.

Hur länge har ni andra försökt?

Det här blir fjärde försöket för oss
  • knivskrik

Suck, mellanblödningar... Kommer inte ihåg om jag hade det innan jag började äta p-piller. Har haft allt mer hala flytningar och lite molvärk till och från de senaste dagarna så förhoppningsvis betyder det att äl är på gång i alla fall.

• knivskrik

Blinkande smiley på äl-testerna igår och idag, och nu molvärk till och från. Känns lovande på äl-fronten!

• knivskrik

Fick mens i torsdags, så vi siktar mot november och försök 5!

Svar på tråden Bim oktober 2017