Inlägg från: Victoria K |Visa alla inlägg
  • Victoria K

Bim oktober 2017

Hej hopp!

BIM 7/10. Har en ganska lång cykel på 33-35 dagar.

Är nu inne på försök nr 9 på första barnet och det känns som en evighet. Är 28 år och gift :)

• Victoria K
    Svea87 skrev 2017-09-07 07:39:05 följande:

Hoppar in här fick mens idag så nästa BIM är 5/10. Blev så ledsen när nensen kom.. men man får inte ge upp. Har beställt ett glidmedel som tydligen ska öka chanserna. : )

Jag blev också jätteledsen när mensen kom denna månad, trodde verkligen att jag var gravid :(

Har även jag beställt ett glidmedel som ska öka chanserna. Jag har beställt Pre Seed. Du? :)
  • Victoria K
    Flansen skrev 2017-09-07 13:54:33 följande:

Det kanske man skulle testa :)

Ja, varför inte? Det skadar ju inte att prova iallafall tänkte jag :)

Tänkte även testa EPA Glandin denna månad. Kommer snart på posten!

/ mvh desperat :p
  • Victoria K
    Flansen skrev 2017-09-07 15:13:00 följande:

Oj här har jag lite att läsa på om märker jag! :p ska sätta mig direkt efter jobbet och kolla. :'D För här har vi en till desperat nämligen . Grät i typ 4h när mensen kom i måndags och kan inte tänka på annat än hur sjuukt långsamt tiden går och hur gärna jag vill bli gravid. Hoppas vi lyckas denna månad!

Oh, känner med dig! Grät också i flera timmar i måndags när mensen kom. Väcktes av smärtor kl 4 på morgonen, hoppades på att det endast var flytningar men det var tyvärr mensen. Blev så ledsen, grät så jag kunde inte somna om...fy fan vad jobbigt det var, för jag hade en känsla av att jag kanske var gravid. Hade ganska många och tidiga symptom.

Ja, EPA glandin ska tydligen göra nån slemhinna lr nåt i livmodern tjockare så att ägget kan fästa bättre. Har även testat Rosenrot (denna cykel) men fick såna drömmar av det och hade svårt att somna. Så den kommer jag inte köra med igen. Så nu testar jag Glandin :)
  • Victoria K
    Flansen skrev 2017-09-07 21:01:50 följande:

Har läst lite nu och ska nog också testa. :D Man ska väl eg börja på mensens första dag men det kan väl inte göra nåt om man börjar några dagar senare? Det är ju ändå typ en vecka eller mer som kroppen har på sig att ta upp det. :)

Ja egentligen ska man nog börja på mensens första dag, men hann inte med det ;) Ska börja imorgon :)
Svar på tråden Bim oktober 2017