Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Jag blev också jätteledsen när mensen kom denna månad, trodde verkligen att jag var gravid :(
Har även jag beställt ett glidmedel som ska öka chanserna. Jag har beställt Pre Seed. Du? :)
Det kanske man skulle testa :)
Hej bim 9 okt , försöker efter ett MF,
Ja, varför inte? Det skadar ju inte att prova iallafall tänkte jag :)
Tänkte även testa EPA Glandin denna månad. Kommer snart på posten!
/ mvh desperat :p
Oj här har jag lite att läsa på om märker jag! :p ska sätta mig direkt efter jobbet och kolla. :'D För här har vi en till desperat nämligen . Grät i typ 4h när mensen kom i måndags och kan inte tänka på annat än hur sjuukt långsamt tiden går och hur gärna jag vill bli gravid. Hoppas vi lyckas denna månad!
Hejsan :) Vill hoppa in här. Vi skall börja försöka nu i september för att bli gravida med barn nr 3.
Tog ut min spiral den 25/8 så väntar på första riktiga mensen skall komma nästa vecka 13-14/9. Kände av äl tydligt så känns som kroppen är i balans.
Så min bim borde bli någon gång mellan 9-11/10 beroende på när mensen då kommer nästa vecka. :) Jag räknar på en 28 dagars cykel men enligt en app jag har säger den att mitt genomsnitt är 26 dagar men den räknar ju från december-16. Hade ju ändå spiralen då. Skulle ni räkna på 28 dagar som "normal" eller 26 dagar?
Jag har alltid förr haft 28 dagars cykel,plus/minus 1-2 dagar. Men tänker eftersom jag kände äl tydligt. Hmm klurigt detta. :p
Hejsan :) Vill hoppa in här. Vi skall börja försöka nu i september för att bli gravida med barn nr 3.
Tog ut min spiral den 25/8 så väntar på första riktiga mensen skall komma nästa vecka 13-14/9. Kände av äl tydligt så känns som kroppen är i balans.
Så min bim borde bli någon gång mellan 9-11/10 beroende på när mensen då kommer nästa vecka. :) Jag räknar på en 28 dagars cykel men enligt en app jag har säger den att mitt genomsnitt är 26 dagar men den räknar ju från december-16. Hade ju ändå spiralen då. Skulle ni räkna på 28 dagar som "normal" eller 26 dagar?
Jag har alltid förr haft 28 dagars cykel,plus/minus 1-2 dagar. Men tänker eftersom jag kände äl tydligt. Hmm klurigt detta. :p
Ja hade jag. Jaydess. Så kallade minispiral.
Brukade ha 28 dagar, +/- 1-2 dagar. Oftast aldrig mer än 1 dag sen. Jo vi brukar köra på varannan till var 3 dag från mensen slut till sista dagarna innan bim. Men funderade mest på vilken dag jag skall räkna som bim dag. Och om man säger 30/8 hade jag ont och en hel del flyttningar. Men den 31/8 hade jag inte ont men tjocka trådiga flytningar så räknar att jag hade äl 31/8 väldigt säker på att det var då. Men räknas men är min äl dag den 31/8 eller är de 1/9? Tänker om äl +1 blir 1/9 eller 2/9. Svårt och veta hur man skall räkna. För visst har man alltid 14 dagar mellan äl och nästa mens?