• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Mayaaaa
    miranda94 skrev 2017-10-22 23:39:45 följande:

Gör du :D?

Vågar man tro att man är gravid dååå?

Asså jag trodde innan att jag var gravid när jag inte var o då hade jag ALLA symptom men nu hade jag ont i brösten och halsbränna men kunde inte alls koppla till detta då jag har implantat och tänkte att aja men de e på grund av det och halsbränna trodde jag berodde på en tillfällig början på förkylning men nu börjar jag tro att de har och göra med detta :P

Ja, där ser man det kommer när man minst anar det.

Testa imorrn eller om några dagar på morgonen och hoppas att du får ett super starkt streck.

:D :D

Glad för din skull :P
  • miranda94
    Mayaaaa skrev 2017-10-22 23:54:21 följande:
    Ja, där ser man det kommer när man minst anar det.

Testa imorrn eller om några dagar på morgonen och hoppas att du får ett super starkt streck.

:D :D

Glad för din skull :P

Tack Maya, du gör min kväll just nu :D

Är du gravid, planerar på att bli gravid =) ?

• Mayaaaa
    miranda94 skrev 2017-10-23 00:00:34 följande:

Tack Maya, du gör min kväll just nu :D

Är du gravid, planerar på att bli gravid =) ?

Nej jag är inte gravid än :/

Försöker blir gravid.

Har bim 30okt

Har inga symtom förutom väldigt svag eller lindrig mensvärk och idag känner jag mig uppsvälld eller svullen mage och gasig.

Men de har ju inte heller med graviditet att göra.

Så nää känner mig inte alls gravid :S

Men men hoppet e de sista som lämnar en.
  • miranda94
    Mayaaaa skrev 2017-10-23 00:08:36 följande:
    Nej jag är inte gravid än :/

Försöker blir gravid.

Har bim 30okt

Har inga symtom förutom väldigt svag eller lindrig mensvärk och idag känner jag mig uppsvälld eller svullen mage och gasig.

Men de har ju inte heller med graviditet att göra.

Så nää känner mig inte alls gravid :S

Men men hoppet e de sista som lämnar en.

Håller tummarna för dig!

Kommer säkert ta sig :D

• Mayaaaa
    miranda94 skrev 2017-10-23 00:12:29 följande:

Håller tummarna för dig!

Kommer säkert ta sig :D

Haha hoppas hoppas <3
  • Ungmensäker

Jag är så överlycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!! Testade idag bim-3 och fick detta!!!! Kan inte ens fatta det men hade verkligen en känsla att jag var gravid!! Och det stämde så väl!!

• Vendelay

Äntligen har jag plussat :)

Är det några med bf juni som vill ha en liten facebookgrupp så man kan lära känna varandra? :) Har än så länge bara sett inlägg i bf junitråden om en stor grupp men jag skulle föredra en mindre så man kan lära känna varandra. Några som känner lika? :)
  • evve88
    Ungmensäker skrev 2017-10-23 06:43:03 följande:

Jag är så överlycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!! Testade idag bim-3 och fick detta!!!! Kan inte ens fatta det men hade verkligen en känsla att jag var gravid!! Och det stämde så väl!!

Stort Grattis!! :)
  • Milou3
    Ungmensäker skrev 2017-10-23 06:43:03 följande:

Grattis!!
  • Milou3
    Vendelay skrev 2017-10-23 06:46:22 följande:

Äntligen har jag plussat :)

Är det några med bf juni som vill ha en liten facebookgrupp så man kan lära känna varandra? :) Har än så länge bara sett inlägg i bf junitråden om en stor grupp men jag skulle föredra en mindre så man kan lära känna varandra. Några som känner lika? :)

Grattis!!
Svar på tråden Bim oktober 2017