Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Tog ett clearblue imorse , i första anblick ser de supernegagivt ut men vet inte om de är jag som stirrat tills jag inbillat mig men tycker att jag anar ett svagt lodrätt streck.. vad tror ni? Bim 22/10 ..
Tog ett clearblue imorse , i första anblick ser de supernegagivt ut men vet inte om de är jag som stirrat tills jag inbillat mig men tycker att jag anar ett svagt lodrätt streck.. vad tror ni? Bim 22/10 ..
Får lämna denna grupp o gå vidare till nästa mensen dök upp på bim +7 lycka till alla andra <3
BIM -3 idag, negativt på teststickan. Prövar igen på BIM om inte mensen dyker upp! Känns som att det inte blev nånting och är faktiskt inte helt deppig. Vill bara ha mensen så jag kan testa med ÄL stickor nästa månad (aldrig gjort)
Kroppen kan skippa nån ägglossning nu och då, har för mig att ca 10 ägglossningar per år är normalt. Om så är fallet så kan mensen dels komma lite senare och också vara mer sparsam.
Tempar du?
Oj, 10st/år är ju typ varje månad! :O
Jag har aldrig varit med om en skippad ägglossning på mina 28 år, så har inget att relatera till, men det låter troligt (typiskt när vi verkligen prickade ÄL (trodde vi) den här månaden).
Jag började med NC imorse! 36.45 grader om det säger dig något? :P Däremot känner jag mig varm och nästan febrig.... :/
Nu efter att ha försökt i ett halvt år har jag fått medicin för att puffa på min ägglossning som kommer väldigt sällan (cyklar på över 70 dar). Skall börja ta medicinen på dag fem i menscykeln. Undrar dock hur jag skall räkna. Sent på måndag kväll fick jag en liten blödning så är det dag 1 eller är följande dag då mensen kom igång på riktigt dag 1? Beroende på hur jag räknar ska jag börja ta medicinen idag eller imorgon. Nån som vet? Står väldigt olika överallt när jag googlar.
BIM -3 idag, negativt på teststickan. Prövar igen på BIM om inte mensen dyker upp! Känns som att det inte blev nånting och är faktiskt inte helt deppig. Vill bara ha mensen så jag kan testa med ÄL stickor nästa månad (aldrig gjort)
Skönt att du inte känner dig deppig över det om det inte blir nåt denna gång. På't igen ??
Själv är jag supernervös då det känns i magen som när man har mens fast inte mensvärk liksom. Men ska ju inte komma fören tisdag som tidigast o brukar inte känna att det är på g fören dagen innan mens.. Kan inte somna på kvällarna längre. Är det vanligt eller är det bara för att jag är nervös och spänd kanske?