Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Hej följer med detta gänget på resan! Nu kör vi igång syskonverkstaden igen efter ett missfall i v 13 i augusti. Mensen är helt fucked up men vi kör ändå, borde ha haft äl nu och nu är det bara att vänta och hoppas att mensen inte kommer.
Knappt att jag tror det är sant!!!
Testade negativt idag på BIM-1. Då är det väl kört? :(
Testade negativt idag på BIM-1. Då är det väl kört? :(
Åh grattis!!
Är ju väldigt olika när man plussar har jag hört. Vissa plussar sent. Så länge inte mensen kommer så skulle jag ta ett till test om ett par dagar. Håller tummarna för dig! :)
Alltså jag bara kastas mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Att bli gravid är typ det enda jag tänker på nuförtiden haha.. Jag hade ÄL - flytningar i 6 dagar, vilket jag aldrig haft förr. Nu är de borta och jag hoppas innerligt att mitt ägg släppte. (Jag har haft problem de senaste månaderna med att mitt ägg inte orkat släppa på första försöket). Sedan de tog slut har jag varit så sjukt konstig i magen. Uppsvälld, bubblig och gasig med halsbränna känningar. Igår var jag lite lätt illamående innan frukosten. Vad jag hoppas på att det är ett litet frö i magen och inte äl eller kroppen som lurar mig som vanligt.. ÄL + 5 (ca) vad tror ni?