Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Åh hur känner du? När ska du testa nästa gång?
Åh hur känner du? När ska du testa nästa gång?
Jag testar mig nog på fredag om inte mensen kommit då, ger den veckan liksom.. har testat mig typ varje dag sedan BIM -5 och inte ens fått spökstreck, är helt blankt
Känner mig så o-gravid som det bara går att känna sig tyvärr. BIM-4 idag. Tänkte ta ett test imorgon och se om det visar något. Annars får jag nog tyvärr hoppa över i novembertråden. Fan så besviken man blir. Hade ändå lite molande värk för någon vecka sen och trodde verkligen att det hade tagit sig äntligen. Har dock som träningsvärk i magen, men har inte tränat alls. Men tror knappast det skulle kunna vara ett gravidsymptom haha.
Tog ett predictor early idag ,negativt.. är på Äl+13 idag. Ingen mens i sikte, vet inte om man ska fortsätta hoppas..:|
Grattis till alla plus
Jag testade idag på bim-2 fast på kvällen och det blev negativt. Kanske bara måste vänta till bim? Eller cad säger ni?
Alltså jag har haft såå ont i brösten och bröstvårtorna...fattar inte vad det kan vara om inte graviditet? Alltså nästan på nivå mjölkstockning. För viss del har jag haft pms symptom; liten näsblod till exempel. Idag ont i huvud som jag kan få och känner att jag är på väg att bli sjuk. (Får hormonhuvudvärk innan mens). Dock satt hela dan på en WS i väldig avancerat ämne så kanske ont i huvud pg av det! ;) Tog temp och det är på 37,5. Än så länge inga spottings eller ont i ena höften, som jag får 1-2 dagar innan mens (endo relaterad). BIM ska vara imorgon eller senast på onsdag. Jag tror att mensen är dock på g men det här med brösten förbryllar mig...
Blir så sugen på att testa mig imorgon men känns som om jag borde vänta.. vi får se om mensen kommer under dagen först innan jag bestämmer mig.
Vad duktig du är som tänker vänta så många dagar!
Jag testade idag på bim-2 fast på kvällen och det blev negativt. Kanske bara måste vänta till bim? Eller cad säger ni?