• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Julie17
    Milou3 skrev 2017-10-24 18:32:21 följande:

Ditt ser positivt ut men vill höja ett varningens finger för babyplan testa tidigt. De kan ge spök. Ditt ser lite för starkt ut för att vara spök men jag hade ändå dubbelkollat med ex PE eller nåt annat test :) alt tar ett nytt i morgon em och får se en ökning på testet!

Huja! Jag hoppas verkligen inte det är något spök, jag tror inte det eftersom det ändå syns tydligare i verkligheten, svårt att fånga på bild. Men jag kommer nog inte kunna hålla mig från att testa imorgon igen ändå. Just för att det är så tidigt som bim-6/bim-5 så vågar jag inte lita till 100 på det ;)

Men om det är tydligare så blir det till att berätta för gubben ???? Undrar om han blir förvånad över att det i så fall fick så fort
  • Blackfrost

Väntar på mens. BIM idag men bara spottings och värsta krampen (endo) så tog ibuprofein. Vågar inte ta starkare än. Jag hittade endo/gravid tråd där många säger att med endo kan man få samma symptom när man är gravid, alltså lika ont i början. Ja, är rätt förvirrad för brösten gör fortfarande ont. Man vet väl inom några dagar...

Grattis till alla plus!

• Polkagrisen85
    3hjärtan skrev 2017-10-24 21:51:24 följande:

Här kommer mensen. Finns ngn nov grupp?

Samma här ! 5 dagar tidigare , känns som mens så det är tyvärr ingen nidblödning här:(
  • Prinsessmamma

Länge sen jag skrev något här nu, stort grattis till alla som plussat! :)

är på bim+4 nu och ingen mens än så funderar om jag ska ta ett test imorgon eller på fredag! Imorgon skulle det isf behöva bli på kvällen men det kanske inte gör något när jag är 4 dagar efter bim, vad tror ni? :)

• Tre2018

Hej! Jag la in en bild här den 10 oktober att jag hade dått ett svagt plus med test från babyplan. Tog ett till test dagen efter som var lika svagt. Har sen testat med jämna mellanrum efter med andra tester och fått negativt. Mensen skulle komma den 18 oktober men har fortfarande inte dykt upp. I söndags testade jag med rfsu som visade negativt. Igår testade jag återigen med babyplan... hade kissat 1 timme innan. ( det översta på bild ) det understa tog jag nu i morse. Jag litar absolut inte på babyplan längre kan jag säga ???? jag har gett upp hoppet denna månaden och det är bara att vänta in mensen. ( dock är jag testnarkoman så kommer väl fortsätta testa var tredje dag tills mensen behagar komma ) Ville bara skriva av mig lite och INTE rekommendera babyplan för er som ska testa.

• Milou3
    Tre2018 skrev 2017-10-25 10:11:39 följande:

Hej! Jag la in en bild här den 10 oktober att jag hade dått ett svagt plus med test från babyplan. Tog ett till test dagen efter som var lika svagt. Har sen testat med jämna mellanrum efter med andra tester och fått negativt. Mensen skulle komma den 18 oktober men har fortfarande inte dykt upp. I söndags testade jag med rfsu som visade negativt. Igår testade jag återigen med babyplan... hade kissat 1 timme innan. ( det översta på bild ) det understa tog jag nu i morse. Jag litar absolut inte på babyplan längre kan jag säga ???? jag har gett upp hoppet denna månaden och det är bara att vänta in mensen. ( dock är jag testnarkoman så kommer väl fortsätta testa var tredje dag tills mensen behagar komma ) Ville bara skriva av mig lite och INTE rekommendera babyplan för er som ska testa.

Jag litar inte heller på babyplan men ditt test är ändå rosa, svagt men tydligt. Kan det vara så att du är låghormonare? Konstigt att mensen inte dykt upp än!
Svar på tråden Bim oktober 2017