Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Jag är så överlycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!! Testade idag bim-3 och fick detta!!!! Kan inte ens fatta det men hade verkligen en känsla att jag var gravid!! Och det stämde så väl!!
Grattis!! Va härligt! Jag kunde inte låta bli att testa i dag på bim-6 med extrakänsligt men det jag anade mig kunna se var trots allt knappt synbart, säkert inbillning, men tidigt ändå så får testa närmare helgen igen och hoppas att det är ngt då =)
Har också en sån där känsla.. blir klart besviken om den inte stämmer.. :P
Grattis!! Va härligt! Jag kunde inte låta bli att testa i dag på bim-6 med extrakänsligt men det jag anade mig kunna se var trots allt knappt synbart, säkert inbillning, men tidigt ändå så får testa närmare helgen igen och hoppas att det är ngt då =)
Har också en sån där känsla.. blir klart besviken om den inte stämmer.. :P
Jag är så överlycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!! Testade idag bim-3 och fick detta!!!! Kan inte ens fatta det men hade verkligen en känsla att jag var gravid!! Och det stämde så väl!!
För er som plussat och vill vara med i en mindre, hemlig facebookgrupp: skriv till mig så lägger jag till er :)
Men åh grattis!! :D
Tack!! Hur går det för dig? :D
Blankt på bim-4 :(
Ja jag får hoppas det! Har sådana känningar i livmodertrakten att man gärna vill tro att det är ngt, och så tidigt brukar jag inte få mensvärk. Har dock inga andra symtom.. =/ men å andra sidan är det bara försök 1 för oss så det är ingen brådska =)
Åh jag vet inte.. testade ju på BIM-1 och det var negativt men idag är jag på BIM+1 och har inte fått mens än. Har lite mensvärk till och från och haft sedan igår men det har inte kommit något än.
Väntar nog med att testa till onsdag så får mensen två dagar till på sig att komma!
Då ligger vi exakt likadant till..