• 1213

Bim oktober 2017

Hej!

Har en fundering som jag gärna skulle vilja få svar på snabbt.

Min sambo och jag hade sex igår. Slutade med p-piller för två månader sen så har inte stenkoll på min menscykel än men bör ha ägglossning snart. Idag fick jag flytningar som jag absolut tror är ägglossning. Ber om ursäkt för mycket information redan nu! Stora klumpar av äggviteflytningar som är sega. Är ganska säker på att det är ägglossning.

Men frågan är då, är det ägglossning just nu eller har den varit? Kan det sexet vi hade igår räcka eller bör vi ha sex idag eller imorgon?

• 1213
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-06 21:01:53 följande:

Är intr helt hundra på om det äe ägglossningsflytningar eller före/efter... men om du tror att du har/precis haft ägglossning så tycker jag ni ska ha sex kanske både idag och imon just för att du inte vet vilken av dagarna du har ägglossning. 2dagar före och 2 dagar efter är också bra att ha sex på då det är stor chans att det tar sig :) så go for it! :) lycka till

Tyvärr är inte sambon hemma ikväll! Hoppas det kan ta sig från igår eller om vi har sex imorgon! Tack så mycket :)
  • 1213
    Joozzaan skrev 2017-10-07 11:36:48 följande:

Syns så otydligt på bild men jag tror ta mig tusan jag ät gravid!

Jag ser också ett streck! Grattis :D
  • 1213
    Joozzaan skrev 2017-10-07 11:58:52 följande:

Tack :D Syns ännu mer på riktigt :) ska hålla mig och ta ett digitalt sen med så får jag det svart på vitt! Alltså.. blev sjukt nervös nu haha. Hur ska jag berätta för mannen?!

Åh jag förstår det! Så spännande ju :D hoppas du kommer på något bra sätt att berätta det för honom!

Lång väntan kvar här, BIM runt den 20-23/10...
  • 1213
    Joozzaan skrev 2017-10-07 12:06:37 följande:

Håller tummarna för dig och de andra här <3 :)

Tack! Lycka till med graviditeten nu :)
  • 1213
    Joozzaan skrev 2017-10-07 13:22:11 följande:

Blir nog inte tydligare än så här :) hoppas den lilla vill stanna kvar hos oss och kika ut i juni!

Men åh vad härligt! <3
  • 1213
    malikan skrev 2017-10-08 15:22:22 följande:

Alltså! Hade bim i fredags, tog ett PE i onsdags som var blankt, såg en skugga efter tiden typ.

I fredags kom bruna flytningar, tänkte att åhh, himla regelbunden cykel jag har då.

Sen hände det inget mer! Tog test nu för 10 min sen och ett fint plus!!! :D

Men vad roligt! Grattis!!
  • 1213
    evve88 skrev 2017-10-08 16:33:40 följande:

Tror jag fått mitt livs första spök?? :p

Kanske inte ens syns på bild...

Jag ser ett svagt, testa igen om någon dag, kanske inte är ett spök? :D
  • 1213
    evve88 skrev 2017-10-08 16:43:06 följande:

Tack för svar, syns knappt i vissa vinklar?? Mörkade de lite... får försöka hålla mig till tisdag. Är fortfarande innan BIM! :p

Håller tummarna för att det är tydligare på tisdag! :D uppdatera oss om hur det går!
Svar på tråden Bim oktober 2017