• 1213

Bim oktober 2017

Är på äl+9 idag. Har inte haft molvärk på två dagar som jag hade massor av innan det. Fortfarande ömma bröstvårtor men inte lika ömma som igår eller i förrgår. Hoppas verkligen att mensen håller sig borta och jag kan testa positivt om en vecka! Vill bara att denna veckan ska gå snabbt nu!

Hur går det för er andra med BIM runt den 20-25? (BIM 22:e här)

• 1213
    XAHHA92 skrev 2017-10-15 09:02:31 följande:

Hoppas!! :)

Jag har ont som bara den i brösten upp mot armhålorna, har även börjat må illa från & till. Inte något extremt utan bara lite. Men tror bara jag är knäpp i huvudet..

Ja man tror ju att man är knäpp med alla symptom som kommer och går! Upp till bevis nästa vecka om kroppen har lurat oss eller inte...
  • 1213

Jag blir så frustrerad.. är så känslosam idag så vet inte vart jag ska ta vägen. Börjar gråta för att minnet blir fullt på mobilen, för att hunden drar lite i kopplet och för att hela mitt ansikte har blivit fullt av finnar... BIM-6 idag. Brukar bli irriterad och känslosam innan mens men inte såhär... helt galet idag. Kan det bara bli söndag så jag får testa mig och se om jag är gravid eller om jag blivit galen på riktigt?..

• 1213
    Mllm skrev 2017-10-16 22:01:06 följande:

Hej!

Väntan på BIM är så oerhört lång så blir mycket googlande och surfande på familjeliv. Har bim 20.10 och jag hoppas så att det har gått vägen denna gång. Har känningar runt livmodern och äggstockarna men det kan lika väl vara mensen som börjar göra sig påmind så försöker att inte hoppas för mycket. Har jättelånga cyklar (inne på dag 72 nu) så det är jättejobbigt att ha så få chanser att bli gravid på. Har försökt i ett halvt år nu men endast haft tre ägglossningar. Är jag inte gravid nu kommer jag att söka hjälp för att få igång ägglossningen.

Har en son sen tidigare och då blev jag gravid direkt men har nu en ny man så man kan ju aldrig veta säkert ifall vi alls kan bli gravida. Lycka till alla! Ska försöka hålla mig att testa åtminstone till onsdag!

Åh vad jobbigt att ha så långa cyklar... men håller tummarna för att det tagit sig denna gången! Bara några dagar kvar innan du vet nu så håll ut! :)
  • 1213

Är på BIM -6 idag. Börjar få svårt att hålla mig till BIM med att testa.

Funderar därför på att köpa testlagrets stickor imorgon och testa på onsdag eller torsdag. Är dessa stickor bra och tror ni det är värt att testa på BIM-4?

• 1213
    Matildalinea skrev 2017-10-17 18:57:32 följande:

Fick mens som beräknat och tänkte jahopp, då va det bara att ta nya tag till nästa månad :( men samvaro min mens inte riktigt lika riklig som innan och endast 4-5 dagar istället för som vanligt 6-7 dagar.. tyckte detta va märkligt och blev tipsad att ta grav test, jag har själv inte kännt av symptom men nu när jag tog efter jag inte varit på toa på 4 timmar och int heller druckit så tycker jag att det visar svagt svagt på graviditetskollens .. är detta äns möjligt ? Eller kan jag inbilla mig för att jag önskar så ..? Skickar med bild så får ni gärna hjälpa mig ! (Tidigare test har varit total blanka, man kan inte äns försöka inbilla sig)

Jag ser ett svagt streck så det har du iaf inte inbillat dig :)
  • 1213
    Ungmensäker skrev 2017-10-19 08:30:17 följande:

Har bim nästa torsdag så alltså bim-7 idag. Testade igår bara för att jag inte kan hålla mig, var såklart negativt. När skulle ni vågat testa? Jag har någon känsla i mig som säger att det gick denna gången, för när vi hade sex under min ägglossning så gjorde det sååå ont i min högra äggstock hela sexet. Har aldrig känt så innan så tror att vi prickade helt rätt iallafall! Har varit yr, mått illa och varit trött sen ägglossningen. När hade ni vågat testa igen??

Jag känner mig också så säker men testade idag på BIM-3 och det var negativt :( Så har inte så mycket hopp kvar men ska testa på lördag igen (BIM-1).

Hoppas du får ditt plus om några dagar :)
  • 1213
    Ungmensäker skrev 2017-10-19 12:45:43 följande:

Tack! Detsamma, hoppet är inte ute än ju! Fick MF i juni och plussade då på bim+5 (negativt alla andra dagar innan). Var supersvagt men ändå där. Fick MF sen i v.6 ungefär.

Vilket försök är du på ovh hur gammal är du?

Jag är 20 år och på försök 1 så förväntar mig inte att bli gravid direkt även om man hoppas!

Hur gammal är du och vilket försök är du på? :)
  • 1213
    Förstabarnet96 skrev 2017-10-19 13:51:40 följande:

Hej. Hoppar in i den här tråden! Är 21 år och är på andra försöket. Ägglossning 10-11/10 och Bim på söndag 22/10 enligt min app.. tog test idag som var negativt.. har haft som träningsvärk i nedre delen av ryggen hela veckan, någon mer som har det?

Åh jag har också BIM den 22/10 och testade negativt idag! Är 20 år och på första försöket. Vi får hålla tummarna för varandra nu!
  • 1213
    Ungmensäker skrev 2017-10-19 15:49:34 följande:

Vad kul! Jag är 21 så vi är typ i samma ålder :) detta blir försök 8 tror jag.. tappat räkningen blitt besviken för många gånger! Vart kommer du ifrån? Alltid kul med en i samma ålder som försöker skaffa barn!

Usch vad tråkigt att det ska vara så svårt.. hoppas du får ditt plus snart! I Skaraborg bor jag, vart bor du? :)
Svar på tråden Bim oktober 2017