Bim oktober 2017
Lovar!! :) när har du BIM? :)
Lovar!! :) när har du BIM? :)
Jag har bim runt den 23/24 :)
Jaa verkligen haha :D en lååång väntan..... jag hoppas att jag kanske snart känner några symtom så att jag kan få upp hoppet lite, just nu känns det som att det inte kommer bli något denna gången, men jag håller tummarna med dig :D
Det är första försöket för oss också hehe så man kan ju bara hoppas att man har sådan tur :D med dottern blev jag gravid en månad efter pillerstopp... så hoppas hoppas att vi båda lyckas :D
Åh börjar redan inbilla mig... Äl+3
Mådde illa innan frukosten och nu efter känner jag mig märklig i magen, som om det spänner och drar.
Kommer säkert få alla symptom som går men ändå ett negativt test...
Kan man känna symptom redan nu? BIM mellan 19-23/10
Idag har jag behövt gå och kissa oftare än vanligt. Man kan alltid hoppas att det betyder något positivt: D
Jag har varit på gränsen till att må illa hela dagen på jobbet (14-21) och har mått konstigt i magen. Hoppas att det är något bra och att man inte inbillar sig.... :) jag vet inte hur tidigt man kan börja känna?! Det är ju rätt tidigt för mig med men man kan ju alltid hoppas :D
Hej tjejer. Idag känner jag mig så ledsen och förstörd och så sjukt förvirrad. :'( Igår fick jag ju lite brunt/beige i trosorna inte mycket och väldigt lite.Sen lite svagt orange på pappret men sen vart det inget mer på hela dagen. Mådde fortsatt väldigt illa och stickningar i brösten. Förut så fick jag liten liten ljus ljus rosa/orange flytning eller som en enda tråd. Har lite mer molande värk av och till och lite i ryggen. Men fortfarande stickningar i börsten och mår galet illa. Känns som jag skall kräkas när som helst. Fattar ingenting och detta tar kål på mig. Vill bara att mensen skall köra i gång ordentligt nu då så jag säkert vet inte hålla på och vela så här mer. För alla symptomet är ju kvar och vet ju att man kan ha lite blödning i början men känns sådär. Enligt ena min app avd bim igår och enligt mig idag och enligt en app bim imorgon. Så vet inte vad jag skall tro eller tänka. Håller på och bli knäpp på all symptom och må såhär om de inte är något. Vet inte vad jag skall göra :'( Man hoppas ju helt in i de sista. Vet att jag fick lite rosa på pappret när jag var gravid med min dotter men då hade jag redan fått plus. Och för mig är blödning inget bra då jag hade 2 missfall innan min dotter. Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg alls. Mår bara så skit. Förlåt för att jag drar ner allt i tråden. :(
Tack snälla för stödet <3 Ne inte förens mensen kommer och brukar ha väldigt mycket mensvärk som jag inte har och kraftig blödning och inget rött blod eller så. Hade bara den lilla rosa tråden sen har det inte varit något. Och man kan ju blöda lite i början och när man skulle ha mens sp. Mår fortfarande illa och brösten skall vi inte tala om. Beställde test men de kommer nog inte förens imorgon eftermiddag eller fredag. Så mannen har lovat att köpa ett test på apoteket så jag kan testa imorgonbitti. Hoppas hoppas hoppas <3