• 1213

Bim oktober 2017

Alltså min kropp bara skriker att jag är gravid.. har idag fått ömma bröstvårtor, fått finnar, känner mig så konstig i magen och har huvudvärk. Men är ju bara på äl+5.. känns så märkligt att jag kanske bara inbillar mig alla dessa symptom..

Har räknat ut att min BIM bör vara den 22/10 så då kommer jag testa mig om min mens inte har kommit. Kan dagarna bara gå snabbt nu?

• 1213
    XAHHA92 skrev 2017-10-11 13:49:31 följande:

Jag är också på äl +5 idag och har fått ont i mitt ena bröst upp mot armhålan, men tycker det borde vara alldeles för tidigt för att få symptom....

Ja jag känner likadant.. men jag hoppas verkligen att jag har fel och att det faktiskt betyder att jag är gravid. När har du tänkt att testa dig? :)
  • 1213
    XAHHA92 skrev 2017-10-11 13:55:34 följande:

Tänkte nog ta ett test om en vecka, även jag har bim 22/10 hehe :) Dock har jag inte höga förväntningar alls, de försvann för längesen

Jag ska försöka hålla mig till den 22/10! Håller tummarna för oss båda :)
  • 1213
    XAHHA92 skrev 2017-10-11 14:57:10 följande:

Ja alltså egentligen borde man såklart vänta till bim, men det har jag aldrig klarat av. Det kliar något fruktansvärt i fingrarna efter att få testa haha.

Haha ja jag känner likadant! Hoppas att tiden vill gå snabbt fram till den 22/10.
  • 1213
    fyrapunktnoll skrev 2017-10-11 17:36:54 följande:

Jag är ny här. Hur tidigt börjar ni testa m gravtest? Jag har som noll tålamod och ruinerar mig själv med dyra test. Vet inte hur bra eller dåligt dom funkar.... är på Bim -4 idag och negativt.

Jag har BIM 22/10 och ska verkligen försöka hålla mig tills dess. Är verkligen inte lätt att vänta men vill inte bli besviken av att se ett negativt test i onödan.

Vänta någon dag och testa igen du, eller vänta till BIM. Än finns det fortfarande hopp om att du gravid :D
  • 1213
    Horisonten skrev 2017-10-11 18:45:50 följande:

Då verkar det vara ett faktum att mensen kommer. Fått mer som riktig blödning nu,så antar att den kommer igång i full styrka inatt eller imorgon, Så ja får bli nya tag och nya försök nästa månad. Varit en tung dag,vet att del bara är vårt försöka försöken man vill ju alltså så snabb och man är otålig och man längtar och hoppas så. Så efter en hel del tårar känns det nu lite bättre,tack vare fantastiskt stöd ifrån min man som är väldigt positiv till nästa månad. Så får verkligen hoppas. Så nu flyttar jag till november tråden istället. Tack allihopa här inne för ert stora stöda och råd. Och Stort Lycka till önskar jag er allihopa och jag hoppas att det kommer komma in många plus här under månaden :) Kommer kanske titta in under månaden och se hur det går för er :)

Ha det så gott nu allihopa. :) Kranar till er <3

Så tråkigt.. men kämpa på nu så får du snart ditt plus! :)
  • 1213
    Lillefiddelin skrev 2017-10-12 12:29:36 följande:

Har bestämt mig för att hålla mig undan från tester fram tills nästa fre (20e) då det är bim -3

Fler som har nedräkning för test nästa vecka? Jag vill bara ta och kissa på stickan varje dag, fast jag ver att det är meningslöst

Jag ska testa mig på söndag nästa vecka (22/10) då jag har BIM. Hoppas mensen håller sig borta! Men håller med dig. Jag vill testa redan nu och tiden går så långsamt...
  • 1213

Är på jobbet och har sån extrem molvärk i tjejmagen och bak i ryggen.. är på äl+6 idag och hoppas verkligen att jag får ett plus på stickan den 22/10 för annars vet jag verkligen inte vart alla dessa symptom kommer ifrån. Har så ömma bröstvårtor idag också..

• 1213
    Lillefiddelin skrev 2017-10-12 19:16:09 följande:

Håller tummarna för dig! Nu får vi räkna ner till BIM nästa helg ihop

Ja det får vi verkligen göra! Känner du något? :)
  • 1213
    vickanj82 skrev 2017-10-14 06:37:30 följande:

Den här månaden tog vi det lugnt, försökte inte aktiv. Förväntade mig inget. Så känns så konstigt nu men bra :) BIM-6 ska ta nytt imorgon och sedan digitalt vid BIM 18.e.

Men åh grattis! :D
Svar på tråden Bim oktober 2017