Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Jag litar inte heller på babyplan men ditt test är ändå rosa, svagt men tydligt. Kan det vara så att du är låghormonare? Konstigt att mensen inte dykt upp än!
I morse fick jag ett negativt test. Kollade dock bara på det inom 2 minuter. Sen var jag arg och la det i kartongen bredvid gårdagens negativa test. Är på bim-2 eller 3, inte helt säker.
I alla fall, tog ut testerna ur förpackningen och morgonens negativa har ett svaaaaaaagt streck?! Men det gills inte alls va? För gårdagens negativa är fortfarande helt utan tillstymmelse av något streck. Hjälp.
I morse fick jag ett negativt test. Kollade dock bara på det inom 2 minuter. Sen var jag arg och la det i kartongen bredvid gårdagens negativa test. Är på bim-2 eller 3, inte helt säker.
I alla fall, tog ut testerna ur förpackningen och morgonens negativa har ett svaaaaaaagt streck?! Men det gills inte alls va? För gårdagens negativa är fortfarande helt utan tillstymmelse av något streck. Hjälp.
Jag får visst hoppa tillbaka hit igen.
Beroende på hur jag ska tolka FF så kan det vara BIM idag eller på söndag, än ingen mens i alla fall. Känns jätte konstig med en så kort cykel helt plötsligt, FF förutspådde ÄL nu på lördag egentligen men nu verkar det som om kroppen fick spratt denna gång. Men än återstår det att se. Inga direkta symptom lätt illamående några gånger nu sista dagarna å gasig men gasig brukar jag vara innan mens, har dock käkat mycket mjöl sista tiden och de kan oxå påverka magen min. Å lite ilsken är jag oxå inget tålamod alls.
Hoppar in Här! Har BIM på fredag. Var hos ett medium i söndags, som frågade mig om jag var Gravid. Här haft vagt illamående, testar dock negativt. Ska försöka hålla mig tills på fredag att testa igen. Har himla mensvärk till och Från, kommer inte ihåg att jag hade det med sonen ???? Grattis till alla Plus!
Hoppar in Här! Har BIM på fredag. Var hos ett medium i söndags, som frågade mig om jag var Gravid. Här haft vagt illamående, testar dock negativt. Ska försöka hålla mig tills på fredag att testa igen. Har himla mensvärk till och Från, kommer inte ihåg att jag hade det med sonen ???? Grattis till alla Plus!
BIM +4 , testar fortfarande negativt. Fattar ingenting. Känns inte som mensen är påväg heller... snälla kan den inte bara komma :(
Nu kom mensen så hoppar över i november-tråden! Lycka till ni som inte plussat än <3
La in en bild igår och här kommer dagens ( testade med två stickor då jag inte trodde mina ögon när första blev starkare än igår ) nu måste det väl ändå betyda positivt???