Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
jag är högst osäker på när ÄL var och BIM borde vara, FF satte ut ÄL den 12/10 ( efter mina flytningarna) så BIM borde varit i onsdags, men då kom ingen tempohöjning och tar jag bort flytningen så ändrar de ÄL till den 16/10 och då borde BIM vara imorgon ( när ÄL egentligen var förväntad enligt min vanligaste cykel.) ännu visar kroppen inga tecken på kommande mens men den lär ju dyka upp. Tog ett RFSL tidigt test i morse och det visar då inget, så i kväll törs jag unna mig ett glas vin utan att behöva noja mig.
Mensen kom idag på BIM+1
Hoppar över till novembertråden.
Fick mens igår på BIM -1. Skit.
BIM imorgon. Inga direkta tecken på varken mens eller graviditet. Lite svagt illamående men det kan lika gärna vara att mensen är på ingång. Jag tycker inte om den här väntan... varför kan inte symptom på mens och graviditet vara helt olika? Så man vet liksom
Jaaaa??
Jag har BIM idag och ännu inga tecken på att mensen är på väg. Jag kollade tillbaka i almanackan och insåg att min mens har kommit på BIM -1 eller -2 sedan januari. Det tänder ju en liten låga hopp i mig. Men vi får väl vänta och se...
Jaaaa??
Tack fina!! Dock vet jag inte hur det blir:( min sambo vill inte just nu:(
Tack fina!! Dock vet jag inte hur det blir:( min sambo vill inte just nu:(