• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • 1213
    Tre2018 skrev 2017-10-26 10:03:05 följande:

La in en bild igår och här kommer dagens ( testade med två stickor då jag inte trodde mina ögon när första blev starkare än igår ) nu måste det väl ändå betyda positivt???

Absolut positivt! Grattis :D
  • Tre2018
    1213 skrev 2017-10-26 10:07:15 följande:

Absolut positivt! Grattis :D

Tack <3 men jag vågar inte tro det förräns det visat på något annat test så det blir att köpa ett dogitalt i eftermiddag och testa med imorgon bitti :)
  • 1213
    Tre2018 skrev 2017-10-26 10:13:04 följande:

Tack <3 men jag vågar inte tro det förräns det visat på något annat test så det blir att köpa ett dogitalt i eftermiddag och testa med imorgon bitti :)

Ja köp ett digitalt så kommer du känna dig helt säker sen :)
  • Sophiiaaz

Hej! Är ny här i gruppen samt.

Jag och min sambo har försökt bli gravida sen flera månader tillbaka men inget händer. Hoppet börjar försvinna!

Men nu är jag på bim -3 och hoppas verkligen mensen håller sig borta. Jag är lite öm i brösten men det brukar jag va innan mensen, dock så känner jag inte att mensen skulle vara påväg..

*Hoppas hoppas*

• Ekholm1

Hej! Jag vet inte om jag kommit rätt men behöver all hjälp jag kan få!

Jag och min sambo har försökt i ett halvår nu! Men utan någon lycka, men nu är jag på bim+29 och har frt ingen mens och är på, nästa månads bim nu?

Jag har inte fått något pluss ännu dock, och var hos kvinnohälsovården för lite mer än en vecka sen! Och då var det negativt!

Har gjort säkert 10 tester hemma dessutom tyckte hag fick ett litet jätte svagt plus men när jag var hos barnmorskan då så försvann liksom det hoppet!

Med tanke på att hon direkt sa att jag inte var gravid?

Jag fick en ny tid på kk och ska göra blod prov och undersökning men skulle vilja veta vad ni tror!

Kan jag vara gravid ändå?

Kan tillägga att jag mår illa och mina bröst är jätte ömma

Jätte tacksam för svar!!

• Emselie

Sådär, nu fick jag min mens också. Så ingen lycka denna månad! Hoppar över till novembertråden nu och hoppas på bättre lycka där... :) grattis till er som plussade! <3

• Minime93
    Tre2018 skrev 2017-10-26 15:16:22 följande:

Nu behöver jag inte tveka längre :)

Detta test e väl negativt? :/
  • Tre2018
    Minime93 skrev 2017-10-26 20:08:26 följande:

Detta test e väl negativt? :/

Nej det är cb early och där ska det inte bli ett + utan bara ett streck vid positivt. Vid negativt är den vänstra rutan tom :)
Svar på tråden Bim oktober 2017