Inlägg från: Tre2018 |Visa alla inlägg
  • Tre2018

Bim oktober 2017

Visst är det två streck??? :) bim -6 med testa tidigt från babyplan. Hade dessutom bara hållt mig i knappt 2 timmar...

• Tre2018
    SophieElle skrev 2017-10-10 15:39:28 följande:

Detta visades idag på bim, köpt på graviditetskollen. Vad tror ni??

Det är ett plus :) stort grattis!
  • Tre2018

Hej! Jag la in en bild här den 10 oktober att jag hade dått ett svagt plus med test från babyplan. Tog ett till test dagen efter som var lika svagt. Har sen testat med jämna mellanrum efter med andra tester och fått negativt. Mensen skulle komma den 18 oktober men har fortfarande inte dykt upp. I söndags testade jag med rfsu som visade negativt. Igår testade jag återigen med babyplan... hade kissat 1 timme innan. ( det översta på bild ) det understa tog jag nu i morse. Jag litar absolut inte på babyplan längre kan jag säga ???? jag har gett upp hoppet denna månaden och det är bara att vänta in mensen. ( dock är jag testnarkoman så kommer väl fortsätta testa var tredje dag tills mensen behagar komma ) Ville bara skriva av mig lite och INTE rekommendera babyplan för er som ska testa.

• Tre2018
    Milou3 skrev 2017-10-25 11:29:34 följande:

Jag litar inte heller på babyplan men ditt test är ändå rosa, svagt men tydligt. Kan det vara så att du är låghormonare? Konstigt att mensen inte dykt upp än!

Med de 2 andra barnen har jag testat plus i vecka 4... men jag kommer fortsätta testa till strecken blir starkare eller mensen dyker upp.
  • Tre2018

La in en bild igår och här kommer dagens ( testade med två stickor då jag inte trodde mina ögon när första blev starkare än igår ) nu måste det väl ändå betyda positivt???

• Tre2018
    1213 skrev 2017-10-26 10:07:15 följande:

Absolut positivt! Grattis :D

Tack <3 men jag vågar inte tro det förräns det visat på något annat test så det blir att köpa ett dogitalt i eftermiddag och testa med imorgon bitti :)
  • Tre2018
    Minime93 skrev 2017-10-26 20:08:26 följande:

Detta test e väl negativt? :/

Nej det är cb early och där ska det inte bli ett + utan bara ett streck vid positivt. Vid negativt är den vänstra rutan tom :)
Svar på tråden Bim oktober 2017