Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Hej. Hoppar in i den här tråden! Är 21 år och är på andra försöket. Ägglossning 10-11/10 och Bim på söndag 22/10 enligt min app.. tog test idag som var negativt.. har haft som träningsvärk i nedre delen av ryggen hela veckan, någon mer som har det?
Jag är 20 år och på försök 1 så förväntar mig inte att bli gravid direkt även om man hoppas!
Hur gammal är du och vilket försök är du på? :)
Bim-8 idag, försöker få till ett syskon. Känner inget speciellt, lite värk längst ner i magen och lite lätt illamående. Men kan vara vad som helst. Med första barnet mådde jag otroligt illa redan bim-1. Hoppas jag slipper illamående nästa gång
Vad kul! Jag är 21 så vi är typ i samma ålder :) detta blir försök 8 tror jag.. tappat räkningen blitt besviken för många gånger! Vart kommer du ifrån? Alltid kul med en i samma ålder som försöker skaffa barn!
Håller tummarna! Hade inte kunnat vänta med test om jag vore du haha. Jag har BIM på tisdag, ska försöka hålla mig från att testa innan men är ju så svårt!
Är det vanligt att må illa efter varje måltid när man är gravid? Varit så hela dagen för mig. När jag ätit mat så mår jag riktigt illa, nästan så jag vill spy och sen lägger det sig efter 30 minuter. Är på BIM-3
Är det vanligt att må illa efter varje måltid när man är gravid? Varit så hela dagen för mig. När jag ätit mat så mår jag riktigt illa, nästan så jag vill spy och sen lägger det sig efter 30 minuter. Är på BIM-3
När jag väntade mitt första barn mådde jag illa konstant och spydde efter varje måltid nästan det började innan jag plussade och fortsatte ändå fram till han föddes.
Hoppas det är bebis på gång för dig!
Hej igen. Har nu tagit tre tester och alla visad gravid. Den sista stod det 3+ på. Lyckan total! Nummer 2 så efterlängtad.
Men idag kände jag av en kraftig mensvärk i va 5-10 min sen släppte det. Efter några timmar när jag torkade mig efter jag kissat fick jag blod på pappret. Sen dess motvärn och blod på pappret. Tog på ett trosskydd för att se om det kommer där men inget. Inga blodklumpar eller så. Bara mer rosa aktigt.
Va på väg att ringa 1177 men det va sån kö sen kom det folk för att fira min dotters 2 års dag.
Är detta vanligt? Blir ju orolig!
Usch vad tråkigt att det ska vara så svårt.. hoppas du får ditt plus snart! I Skaraborg bor jag, vart bor du? :)