Inlägg från: Hellan |Visa alla inlägg
  • Hellan

Bim oktober 2017

Åh så trevligt att äntligen hitta denna oktobertråd.

Äntligen börjar jag närma mig ÄL borde vara i början av veckan tisdag- onsdag kanske. Lite svårt att veta då jag är oregelbunden med lång cykel dessutom. Vi är inne på 3:e försöket på en 3:a. BIM typ 4:e oktober.

Igår upptäckte jag att tappen sjunkit ner och rätat upp sig lite, hittade oxå lite äggvita så att säga. Idag är den lite mer bak lutad och ingen äggvita utan mer cremig. Tempen visar ingen höjning än, men då tempot jag inte så noga med tid och sov timmar utan det blir när jag vaknar typ.

• Hellan

Grattis till er som plussat!

Här kom mensen idag efter 5 dagars Spotings ( brukar ha 1-2 dagar innan mens) på antingen BIM+2 eller BIM -3. Kändes riktigt tungt idag då jag mått så mysko så jag trodde att vi lyckats, har varit oerhört varm av mig( är en frystorkat i vanliga fall), varit yr, mått illa, onormalt hungrig. Men tempen hintade i förrgår att det skulle bli mens och idag sjönk den ordentligt och då kom na på besök )-: å mensvärk har jag oxå haft av å till och nu riktigt jäkla ordentligt vilket jag INTE är van att ha. Nä bryter ihop och sopar upp mig själv och siktar framåt nästa ÄL kring den 22/10 å nästa BIM torde väll bli typ 8/11 så jag får väl se om jag kan hitta en november tråd att hänga i.

Lycka till till er som väntar på BIM och kämpa på till oss andra.

• Hellan

Jag får visst hoppa tillbaka hit igen.

Beroende på hur jag ska tolka FF så kan det vara BIM idag eller på söndag, än ingen mens i alla fall. Känns jätte konstig med en så kort cykel helt plötsligt, FF förutspådde ÄL nu på lördag egentligen men nu verkar det som om kroppen fick spratt denna gång. Men än återstår det att se. Inga direkta symptom lätt illamående några gånger nu sista dagarna å gasig men gasig brukar jag vara innan mens, har dock käkat mycket mjöl sista tiden och de kan oxå påverka magen min. Å lite ilsken är jag oxå inget tålamod alls.

• Hellan
    Polkagrisen85 skrev 2017-10-27 20:05:01 följande:

Har bim - 2 idag & plussade ! :)

Grattis till plusset!
  • Hellan

jag är högst osäker på när ÄL var och BIM borde vara, FF satte ut ÄL den 12/10 ( efter mina flytningarna) så BIM borde varit i onsdags, men då kom ingen tempohöjning och tar jag bort flytningen så ändrar de ÄL till den 16/10 och då borde BIM vara imorgon ( när ÄL egentligen var förväntad enligt min vanligaste cykel.) ännu visar kroppen inga tecken på kommande mens men den lär ju dyka upp. Tog ett RFSL tidigt test i morse och det visar då inget, så i kväll törs jag unna mig ett glas vin utan att behöva noja mig.

• Hellan
    Silicon valley skrev 2017-10-29 10:31:16 följande:

Tack fina!! Dock vet jag inte hur det blir:( min sambo vill inte just nu:(

Åh vilken jobbig sits. Hoppas ni kan enas på ett bra sätt.
  • Hellan
    Polkagrisen85 skrev 2017-10-29 20:32:57 följande:

Plussade i fredags Bim-2 då . Så snart sätts illamåendet igång . Räknar inte med annat då dom två tidigare va så .

Grattis! Hoppas illamåendet hoppar över dig denna gång.
  • Hellan

Tackar för mig i denna tråd då mensen kom nu i kväll. Nu börjar den långa väntan på ÄL som borde bli runt den 23/11 och BIM typ 6/12 om nu kroppen hoppar tillbaka på den mest vanliga cykeln igen efter att spelat mig ett spratt denna gång. Lycka till till er som väntar på BIM.

Svar på tråden Bim oktober 2017