Bim oktober 2017
Jag hoppar in här jag med! Mensen kom såklart, fast jag verkligen börjat tro att jag var gravid. Men men självklart inte :( nu blir det nya tag! BIM 3 oktober.
Jag hoppar in här jag med! Mensen kom såklart, fast jag verkligen börjat tro att jag var gravid. Men men självklart inte :( nu blir det nya tag! BIM 3 oktober.
BIM på måndag eller tisdag här. Känner mig verkligen inte gravid över huvudtaget! Tror att vi får sikta in oss på nästa månad :/ så segt!
Jäkla skit! Att det ska vara så svårt! Nu kom mensen och även fast jag hade det på känn att det inte tagit sig den här månaden heller blir jag så ledsen. Jaja. Bara att ta nya tag antar jag. Men vill egentligen bara gråta och skrika ut min frustration.
Hänger kvar i tråden då nästa BIM är den 29/10.
BIM imorgon. Inga direkta tecken på varken mens eller graviditet. Lite svagt illamående men det kan lika gärna vara att mensen är på ingång. Jag tycker inte om den här väntan... varför kan inte symptom på mens och graviditet vara helt olika? Så man vet liksom
Jaaaa??
Jag har BIM idag och ännu inga tecken på att mensen är på väg. Jag kollade tillbaka i almanackan och insåg att min mens har kommit på BIM -1 eller -2 sedan januari. Det tänder ju en liten låga hopp i mig. Men vi får väl vänta och se...
Ja inte så kul. Han vill ha en till ( har en dotter på 1,5) men inte just nu. Han vill vänta till våren typ med att försöka igen:/ ser inte poängen m det. Men jag vill verkligen inte göra abort
Ingen mens men toknegativt test. Är väl bara att vänta på den dumma mensen då :(
BIM+2 och mensen kom nu :( jag blir så frustrerad att det aldrig går!! :(