• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • knivskrik

Blinkande smiley på äl-testerna igår och idag, och nu molvärk till och från. Känns lovande på äl-fronten!

Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Sheltielife

[quote=78066445][quote-nick]Bellabelle skrev 2017-10-03 08:48:17 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser men svagt! Hur långt har du till bim? :)

• Respan

[quote=78066445][quote-nick]Bellabelle skrev 2017-10-03 08:48:17 följande:[/quote-nick][/quote]

Anar något svagt :)

• Respan

Anar något svagt :)

• Madicken91

Hej alla ???? Hoppas det e okej att jag hoppar in här! Har två barn födda 2013 & 2015 men hjälp va man glömmer fort haha. Jag hade ägglossning den 27/9 vi sexade den 26/9 & 27/9. Den 29/9 på förmiddagen fick jag ett högg på vänster sida av äggstockarna å den 30/9 på morgonen när jag skulle kissa hade jag ljus ljus rosa på pappret å sen inget mer. Idag har jag varit skit irriterad på allt å alla, haft ont i ena bröstet å allt smakar skit. Var även lite illamående direkt när jag vaknade å extremt trött. Känns så tidigt om det skulle vara graviditet men jag är även extremt känslig för hormoner så hoppas iaf. Bim är 11/10

• Loomi

Hej på er! Har skrivit för någon vecka sen men blir nog lite mer aktiv fr o m nu! har ÄL i morgon och BIM 18/10.

Andra försöket denna gång och är mer på det klara med när jag har ÄL denna gång än förra månaden, hoppas att set tar sig nu på andra!

• Joozzaan

ÄL +7 Idag, kommer stickningar lite då och då sedan någon dag tillbaka men annars inga symptom. Väntan fortsätter :)

• XAHHA92

Så.. Då går vi in i de fertila dagarna, äl på fredag! Kan försök 18 vara vår tur tro.......? Kan det vara ett lyckoägg den här gången....

Försöker med första sen maj -16 (Försök 18, BIM 22/10)
  • FrökenFräken83
    Joozzaan skrev 2017-10-03 11:59:01 följande:

ÄL +7 Idag, kommer stickningar lite då och då sedan någon dag tillbaka men annars inga symptom. Väntan fortsätter :)

Precis som jag hade det, små hugg typ en vecka efter äl som fortsatte fram till bim. Jag plussade häromdan, så lycka till!
Svar på tråden Bim oktober 2017