Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
JohannaN2015 är det första barnet eller har du sen innan? :)
Testgalen tjej här!
Tycker att jag kan se ngt litet men det kan lika gärna vara synvilla. Säkert negativt. Haft små illamående under dagen och smått molande värk på vänster nedre sida.
Ser ni något, ? Ej morgon urin ????
Äl + 11
Bim - 7
Jag håller tummarna för dig! Testlagret ska ju inte ge spök har jag hört och jag tyckte verkligen man såg nåt..
Testgalen tjej här!
Tycker att jag kan se ngt litet men det kan lika gärna vara synvilla. Säkert negativt. Haft små illamående under dagen och smått molande värk på vänster nedre sida.
Ser ni något, ? Ej morgon urin ????
Äl + 11
Bim - 7
Nej det är första.. så jag bara vill ha ett plus helst igår, haha! :) är det nu man blir testgalen?
Jaha vad roligt :D ja jag är sån med att jag vill testa redan nu även om det är låååångt kvar tills det visar något om det skulle vara så hahahha :D
Haha jag tror det är många som blir såna. Man blir så förväntansfull :D ja jag har en dotter som är 1år och 7månader. Hon var inte planerad men nu är det planerat att skaffa ett syskon till henne. Det här är första månaden utan p-piller så än sålänge är vi på första försöket. Vi får se hur det går... hoppas inte det tar lång tid bara haha ;)
Hur länge har ni försökt nu? :)
Ingen av dem är positiva, det ska vara minst lika starkt som kontroll strecket för att va positivt :) men de kan ju va på g! Lycka till :)
Hade riktiga hugg förut i ena äggstocken, gjorde verkligen ont :/ äl+8.