Inlägg från: Jefare1 |Visa alla inlägg
  • Jefare1

Bim oktober 2017

Halloj

Hoppar också in, inga barn sedan tidigare. Tog ut spiral i juli, först nu i september vi börjat försöka "på riktigt". Äl nu i dagarna gissar jag, kör inga stickor. BiM 11/10. ????

• Jefare1
    Svea87 skrev 2017-09-29 20:52:09 följande:

Någon här inne som känner av några symptom?

Varit väldigt gasig senaste dagarna och en molande värk i magen, lite stickningar ibland. Kändes även i svanken nu under kvällen. Men det känns lite väl tidigt för att kunna avgöra , BiM den 11. Säkert bara jag som inbillar mig :)
  • Jefare1
    Imra skrev 2017-10-06 13:20:46 följande:

Jag är på bim -8 eller äl +5, har haft konstiga känningar i magen sen två dagar tillbaka. Man vågar ju inte hoppas för man vet ju att det är vääldigt tidigt och har haft känningar dom andra gångerna också. Men känns som denna känslan i magen är annorlunda?

Det gör liksom inte ont ont utan mer konstant konstig känsla i magen? Hum..någon som känner igen sig?

Längtar tills man kan börja testa men känner iaf att jag vill hålla mig till bim -4.

Jag känner igen mig! Men känner precis som du det är väääldigt tidigt vågar inte ha för stora förhoppningar. Är på BiM -5 , har bestämt mig för att vänta till BiM eller dagen efter. Får se om jag kan hålla mig haha
  • Jefare1
    Imra skrev 2017-10-06 13:35:34 följande:

Önskar att jag också kunde ha is i magen och inte testa före bim men det är såå svårt när testen finns där hemma liksom! ;)

Och känns som sagt som det är för tidigt att ens känna något men man hoppas ju såklart. :)

Visst är det svårt! Försöker tänka att testet i sig ändrar inte på om jag är gravid eller inte:) Då lugnar jag ner mig lite
  • Jefare1
    bligravid123 skrev 2017-10-06 13:47:26 följande:

Alltså detta är mitt första försök. .. har bim 14:de. Känner inga som helst symtom på graviditet men önskar och hoppas förstås! Men hur gör ni andra -nu med fler försök o mera erfarenhet- Hur gör ni för att tänka på annat? Jag känner mig helt besatt....ser magar barnvagnar ägglossningstester o fertilitettips ÖVERALLT!

tips på hur man tänker på annat. ..vad som helst - mottages tacksamt!

Hej

Jag fortsätter med träning jobb och aktiviteter precis som vanligt , det får mog att behålla fokus på andra saker som är viktigt för mig :)
  • Jefare1
    alvinojuliansmamma skrev 2017-10-12 18:27:54 följande:

Jag ser!!! <3

Oooh <333 inte bara jag som inbillar mig! Väääääldigt svagt men tycker också där är något
  • Jefare1
    Lillefiddelin skrev 2017-10-12 19:15:15 följande:

Jag ser!! Så skoj :D <3

Jag tog ett clearblue digitalt ÄL test nu eftersom jag fått sådant äl sekret, men det var negativt. Så hoppas allt står rätt till i min räkning och ÄL var i söndags. Ska ta ett nytt test imorgon bara utifall. Kommer bli riktig testoman om detta kommer ta flera försök...

Oh blir så nervös nu men völdigt lycklig! Hoppas att allt går bra och att det blir starkare.

Jag lovade mig sjäov att inte bli testoman... gick sådär haha :)
Svar på tråden Bim oktober 2017