Bim oktober 2017
Halloj
Hoppar också in, inga barn sedan tidigare. Tog ut spiral i juli, först nu i september vi börjat försöka "på riktigt". Äl nu i dagarna gissar jag, kör inga stickor. BiM 11/10. ????
Halloj
Hoppar också in, inga barn sedan tidigare. Tog ut spiral i juli, först nu i september vi börjat försöka "på riktigt". Äl nu i dagarna gissar jag, kör inga stickor. BiM 11/10. ????
Någon här inne som känner av några symptom?
Jag är på bim -8 eller äl +5, har haft konstiga känningar i magen sen två dagar tillbaka. Man vågar ju inte hoppas för man vet ju att det är vääldigt tidigt och har haft känningar dom andra gångerna också. Men känns som denna känslan i magen är annorlunda?
Det gör liksom inte ont ont utan mer konstant konstig känsla i magen? Hum..någon som känner igen sig?
Längtar tills man kan börja testa men känner iaf att jag vill hålla mig till bim -4.
Önskar att jag också kunde ha is i magen och inte testa före bim men det är såå svårt när testen finns där hemma liksom! ;)
Och känns som sagt som det är för tidigt att ens känna något men man hoppas ju såklart. :)
Alltså detta är mitt första försök. .. har bim 14:de. Känner inga som helst symtom på graviditet men önskar och hoppas förstås! Men hur gör ni andra -nu med fler försök o mera erfarenhet- Hur gör ni för att tänka på annat? Jag känner mig helt besatt....ser magar barnvagnar ägglossningstester o fertilitettips ÖVERALLT!
tips på hur man tänker på annat. ..vad som helst - mottages tacksamt!
Någon som ser ?
En bild till
Jag ser!!! <3
Jag ser!! Så skoj :D <3
Jag tog ett clearblue digitalt ÄL test nu eftersom jag fått sådant äl sekret, men det var negativt. Så hoppas allt står rätt till i min räkning och ÄL var i söndags. Ska ta ett nytt test imorgon bara utifall. Kommer bli riktig testoman om detta kommer ta flera försök...