Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Hoppar också in här! Är rätt ny i den här världen, den här månaden blir mitt andra försök. Har ätit minipiller i 10 år och slutade med dom i augusti. Förra månaden hade jagnoll koll på min kropp pga det och fick ömmande bröst någon vecka innan mensen. Den här gången körde vi ÄL test och prickade in ägglossningen (vad vi tror på iaf..). Hade äl för 1 vecka sedan och i går började mina bröst ömma och idag har jag stundtals varit väldigt illamående. Vågar inte riktigt hoppas på något än men minns att jag aldrig hade ömmande bröst innan mens innan jag åt mina minipiller. Kanske har kroppen ändrats men mi när vi aktivt försöker få en liten så hoppas jag såklart på att det är tidiga gravid symtom! Har BIM runt den 6 oktober så tänkte jag skulle hänga med lite i dengär tråden!
7:e enligt appen så där vi väldigt lika Hur länge håller du dig innan du testar?
Har ÄL idag, och sambon är för trött. Sjukt frustrerande, men det är inte mycket att göra åt saken. Bara att sikta in sig på försök 9 då..
Har ÄL idag, och sambon är för trött. Sjukt frustrerande, men det är inte mycket att göra åt saken. Bara att sikta in sig på försök 9 då..
När hade ni sex sist då? Spermierna kan ju leva ett par dagar :)
I fredags. Då det har varit lite dålig med mirakel och tur på sista tiden så tror jag inte att den gången kan rädda det. Men tack för uppmuntran.
:( har själv haft några såna månader så jag vet exakt frustrationen! Men gör ett sista försök ändå. Vem vet, han/den kanske vaknar till liv ;)
..är det sista som överger en.
Blev nån konstig snabbpost av det första inlägget :)
Det va samma här :( Sambon mådde inge bra, ja va sjukt trött & barnen sjuka :/ Hade Äl förra tisdagen och fick till det på onsdagen så hoppet är inte så stort ... Men det sägs ju att ägget vandrar ett dygn .. Har bim 4 okt