Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Hoppas verkligen de tyder på att jag är gravid *.* (hoppas ägget fäste idag) hoppas du också är gravid! Längtar så efter att plussa!
Första barnet? :)
Tyvärr är jag den personen som verkar drömma mycket om att bli gravid/vara gravid utan att vara det... Hade varit underbart att få uppleva ett plus, gå genom en graviditet och få mitt älskade barn.
Suck, idag är en jobbig dag.. Många tankar som snurrar runt i huvudet.
Tyvärr är jag den personen som verkar drömma mycket om att bli gravid/vara gravid utan att vara det... Hade varit underbart att få uppleva ett plus, gå genom en graviditet och få mitt älskade barn.
Suck, idag är en jobbig dag.. Många tankar som snurrar runt i huvudet.
Suck, mellanblödningar... Kommer inte ihåg om jag hade det innan jag började äta p-piller. Har haft allt mer hala flytningar och lite molvärk till och från de senaste dagarna så förhoppningsvis betyder det att äl är på gång i alla fall.
Idag är en väldigt konstigt dag känns det som. Jag hade äl igår tror jag till typ 99%. Då jag hade väldiga flyttningar,trådiga och tjocka. Så ganska säkert och jag hade ont i magen i helgen,lite mindre i måndags men släppte helt igår och även ryggen värken. Kände mig pigg och glad och hade sådant sug på att mysa med mannen :)haha :p Så ganska säker och de skulle stämma med min app och även om man kollar på förra månadens mens när jag trodde jag hade äl då. Använder mig ju inte utav äl test.
Men idag har jag mått lite knas. Mått smått smått illa av och till,inte mycket men ändå lite så. Sen molnat lite i magen av och till svagt någon gång sådär under dagen och ryggen lite. Sen haft ont i mina höfter och bäcken, hade ju väldigt problem med foglossning sist,så gör övningar för de så kanske därför de känns där och kanske för vi myst så mycket haha :p Men humöret är med lite upp och ner. Känns bara konstigt och må såhär nu Men kanske väldigt mycket hormoner i kroppen som gör det. För mig jag kände mig små illa vid äl förra månaden också. Brukar ibland kunna bli de lite när jag har mensen så. Men ja man funderar ju direkt. Idag är flyttningarna mindre dock men ändå kvar, men känns mer tunna,vattninga och så men vissa vita hoppas inte de är svampinfektion eller så på g. Igår var de ju mer tjocka och trådiga och myste igår. Frågan är om man skall mysa idag med. Vill ju inte missa. Men vi har kört på varannan dag sen onsdag förra veckan så känns som vi har bra chans emen man blir ju osäker. Hatar verkligen och gå och vänta nu :( Funderar på när jag vågar testa, funderat så mycket. Vill ju inte testa för tidigt för rädd att bli ledsen och besviken, samtidigt vill man ju bara veta nu nu nu!!!
Vet inte vad jag vill med detta inlägg,skriva av mig lite kring mina tankar och funderingar tror jag. Hoppas det är okej :)
Jag hoppas att ni andra mår bra och det går bra för er :) Skall bli så kul och spännande och se alla plus som kommer komma in här i tråden snart :)
Alltid klurigt det där men man brukar väll säga dagen efter positivt äl test. Har dock själv märkt nu när jag köra digitala från cb som man tar med första urinen på morgon så har jag äl på kvällen samma dag. Kan bero på att jag får min lh-stegring sker på kvällen så att testet inte visar de på morgonen dagen innan. ;)
Så räkna från dagen efter positivt äl test om du är osäker :)
Så spännande, nu börjar det stegras på ältesterna! Kan stämma med appen att det är den 30e som är äl ! Nu myser vi på varje dag 1 vecka å håller tummarna !
Ömma/stickiga bröst, gråter titt som tätt men vet ej varför, trött och behöver sova middag ???? Exakt samma som när jag plussade med första barnet. Vågar dock inte på att hoppas att det har tagit sig nu på första försöket för bebis två Men det låter onekligen som att jag är gravid ???? BIM ~ 5/10
Hej
Hoppar in här. Försök 10 till barn 3. Har fått en tid till fertililitetsutredning 25 okt om jag inte plussar innan dess.
äl runt den 3:e och bim 17okt.