Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Har känt av både igår och idag molvärk... Hoppas på att det faktiskt är något!!
Nu är jag rejält deppig. ÄL enligt clearblue i måndags och hade sex då och igår. Men idag blöder jag ganska mycket. Vet att jag förra gången jag tog bort spiralen hade mycket problem med känslig slemhinna och kunde blöda efter sex, men tycker det var lite väl mycket idag. Så känns som det är kört...
Nu är jag rejält deppig. ÄL enligt clearblue i måndags och hade sex då och igår. Men idag blöder jag ganska mycket. Vet att jag förra gången jag tog bort spiralen hade mycket problem med känslig slemhinna och kunde blöda efter sex, men tycker det var lite väl mycket idag. Så känns som det är kört...
Hoppar in i denna tråd, Bim 12/10, har en dotter född -13 från förr. ÄL var igår så nu väntar man på Bim då :)
Åh. Är det vanligt? Det hade jag för ca 3 veckor sedan efter utplock. Men dock ingen mäng, bara lite på pappret?
Testade idag äl+10 tok negativt är även typ bombis nu på att jag inte är gravid så vet inte ens varför jag testa, troligtvis av ren desperation :(
Testade idag äl+10 tok negativt är även typ bombis nu på att jag inte är gravid så vet inte ens varför jag testa, troligtvis av ren desperation :(
Då mensen kom i dag på BIM+4 så hoppar jag in här.
Beräknad ÄL cirka 17/10 och BIM 1/11. Förvisso bim i november men opålitlig menscykel som var 30 dagar senast och nu 34.. och jag insåg precis att jag är bortrest 14-15 oktober!! Fan, måtte jag inte ha äl precis just då..
Olidligt lång väntan nu.. Hur gör ni andra för att inte ha tankarna kring plus och äl hela långa dagarna?