Bim oktober 2017
Snart dags för försök nr 8 på barn 2. BIM bör bli 7/10. Börjar bli rätt less på att det aldrig tar sig.
Snart dags för försök nr 8 på barn 2. BIM bör bli 7/10. Börjar bli rätt less på att det aldrig tar sig.
Hoppar in här. Åttonde försökt för nr 2. Är så less på detta nu. Det känns som att det aldrig kommer gå. Har lite tidspress på mig dessutom. Ska opereras för cellförändringar vilket kan göra att jag inte kan bli gravid efter(de ska ta bort så mkt). Jag fick ett år på mig. I februari är det dax för operation.
ÄL 1/10
BIM 15/10
Har ÄL idag, och sambon är för trött. Sjukt frustrerande, men det är inte mycket att göra åt saken. Bara att sikta in sig på försök 9 då..
När hade ni sex sist då? Spermierna kan ju leva ett par dagar :)
:( har själv haft några såna månader så jag vet exakt frustrationen! Men gör ett sista försök ändå. Vem vet, han/den kanske vaknar till liv ;)
..är det sista som överger en.
Blev nån konstig snabbpost av det första inlägget :)
Det va samma här :( Sambon mådde inge bra, ja va sjukt trött & barnen sjuka :/ Hade Äl förra tisdagen och fick till det på onsdagen så hoppet är inte så stort ... Men det sägs ju att ägget vandrar ett dygn .. Har bim 4 okt
Grattis alla som plussat :) Själv väntar jag otåligt på mensen, för att kunna sätta igång igen.
Någon mer som kämpar på med barn nr.2 ?
Försökt få ett syskon till dottern i över ett år, men det vill aldrig ta sig. Besvikelse efter besvikelse när mensen alltid dyker upp. Väldigt oregelbunden mens, och tror ibland inte ens att jag får ägglossning, då den kommer såpass tidigt.
Har iaf BIM den 13/10, håller tummarna trots att det kommit rosa på pappret vid toalettbesök..
OCH GRATTIS TILL ER SOM PLUSSAT!
Ja absolut.
Pratade med min barnmorska idag ang att vi försökt med ett till barn så länge, fick rådet att ringa till gynmottagningen så skulle jag nog få komma dit, eventuellt få tabletter som framkallar ägglossning.
Ringer till gyn.. Som säger att dom inte hjälper till när man redan har gemensamma barn tillsammans? Tycker det är superkonstigt. Och irriterad blev jag också.
Kontaktade en privat gyn istället som skulle skicka ut lite papper med frågor och kallelse ???? så håller tummarna och fortsätter försöka ändå. När har du bim?
Som jag antog att den skulle, så kom mensen idag. Suck. Får hoppas att november är min månad. Grattis till alla som plussat :)
Åh så tråkigt! Fick också en blödning nu... Mensen ska inte komma förrän om sju dagar... Jag hoppas det är nidationsblödning :(