Inlägg från: Svea87 |Visa alla inlägg
  • Svea87

Bim oktober 2017

Hoppar in här fick mens idag så nästa BIM är 5/10. Blev så ledsen när nensen kom.. men man får inte ge upp. Har beställt ett glidmedel som tydligen ska öka chanserna. : )

• Svea87
    Flansen skrev 2017-09-07 11:20:43 följande:

Jag med :( hur länge har ni försökt? Nej vi får verkligen inte ge upp. Hoppas att oktober är vår månad :)

Jag slutade med piller i maj så det är ju inte så längesen. Första riktiga försöket innan denna mens så nu är det andra försöket. Hur länge har ni försökt? Ja hoppas! : )
  • Svea87

Jag har en fråga om äl stickor... för 2 månader sen tog jag ett test dagen efter att det stod att jag hade äl och det blev ett starkt plus. Så äl har jag ju och jag har en jämn cykel med mens på exakta dagar.. men nu när jag har tagit äl tester 3 dagar i rad är det helt blankt.. ska enligt appen ha äl på onsdag.. borde det inte visa nånting?

• Svea87
    Flansen skrev 2017-09-18 17:20:25 följande:

Vad ska man säga om de här testerna då?! :( nu är dom svagare igen. Har regelbunden cykel på dagen. Har jag ens haft nån ägglossning? Kan jag ha missat stegringen? Har bara tagit 1 test om dagen.

Jag blir så förvirrad av dessa tester faktiskt.. som sagt jag undrar också hur dem funkar. Men den ena ser ju lika stark ut som kontroll strecket väl?
  • Svea87
    Flansen skrev 2017-09-18 18:49:23 följande:

Jaa jag med:/ i verkligheten så är det inte riktigt lika starkt.. :/ vilket märke testar du med? Det verkar va väldigt olika på olika märken hur tidigt streck syns.

Jag har dem från gravkolleneller vad den heter.. fortfarande helt blankt på mina.. jag har fått ont under sex när jag har äl. Känner mig typ svullen i det området också fram till mens. Hoppas inte kroppen hoppar över äl : (
  • Svea87
    smulis85 skrev 2017-09-20 06:59:26 följande:

Jag får nästan aldrig fullt utslag på gravidkollens äl-test rekommenderar att testa runt lite olika test fungerar till olika personer :)

Va bra då är det inte bara jag! Blev lite orolig.. idag dagen innan jag ska ha än (enligt app) visar fortfarande helt blankt! Värdelösa test. Innan har jag beställt från testlagret och dem har gett utslag.
  • Svea87

Enligt appen äl igår men köpte clearblue digital test igår som inte visade äl.. så ska pröva idag. Ska bara hålla mig i 4 timmar haha

• Svea87

Jag blir galen.. gjorde äl test nu och ingen smiley.. inte igår heller då jag skulle ha äl enligt app..

• Svea87

Idag kom smileyn äntligen!! Vi låg igår och då är det väl bara köra ikväll igen då haha. Ska man köra varje dag nu? Alltså igår idag och imorn typ?

• Svea87
    Horisonten skrev 2017-09-24 10:11:32 följande:

Hej på er :) Jag behöver lite råd eller ja era tankar kring detta. Jag har sen i torsdags haft små värk i magen,molnade som blivit mer och mer för varje dag. Känner igen det som äl smärta, men tyckte de kom lite tidigt då jag tror jag skall ha äl på onsdag och min app säger tidsdag men tyckte det ändå var lite tidigt. Men men. Värken har blivit mer och igår hade jag riktigt ont även i höfterna och i ljumskarna. Mådde smått illa och yr också,men de kan ha bero på att jag drack och åt dåligt igår. Men på kvällen när jag satt i soffan, så kände jag typ 2-3 små stick nertill och sen som små ilningar en kort stund sen försvann det. Gjorde inte alls ont men lite märklig och lustig känsla. Fick lite mer ont eller att de drog i ena ljumsken och låret, blev lite full i skratt då jag inte kände ingen denna känslan sen innan. Har även haft mer flyttningar men vanliga så att säga. Men imorse så hade jag ännu mer flyttningar och tjocka genomskinliga som liksom "fastnade" och vart svåra och få bort. Ber om ursäkt för infon. Men de kände som typiska äl flytningar och som de faktiskt är äl. Men jag är ju bara på dag 11. Kan de vara äl ändå? Och blir de att min äldag är imorgon då eller hur blir det? Eftersom man säger 24-48 timmar hur hade ni tänkt? Och hur hade ni då tänkt sen med bim? när skulle man isåfall våga testa? Vad jag räknar så är min bim den 11/10 och enligt min app den 10/10 och jag hade tänkt testa tidigast den 8/10 om jag klarar och hålla mig. Men absolut absolut tidigast den 7/10. Hur hade ni tänkt gjort? Myste i fredags och skall mysa igår. Hade ni myst sen imorgon också och sen onsdag eller hur hade ni lagt upp det? Vi har nämligen grundtanken att köra varannan dag till var 3.  man är ju så sjukt otålig och vill ju bara veta :)

Min förra äl så trodde jag att jag var gravid. Hade stickningar molvärk ömma bröst illamående typ alla tecken. Men det var bara äl. Jag trodde jag hade äl så som min app visade men nu körde jag äl tester och det visade sig att jag har äl nu på dag 17-18. Så ta test. Och ligg som bara den haha! Det har vi gjort nu. Lycka till : )
Svar på tråden Bim oktober 2017