Bim oktober 2017
Någon här inne som känner av några symptom?
Någon här inne som känner av några symptom?
Har vaknat typ 05-06 varje morgon och haft svårt att somna om. Har haft jätteont i svanken sen i torsdags.. och imorse när jag låg och försökte somna om fick jag jätteont i högersida vid äggstockarna. Tog några sekunder innan det släppte. Har mensvärk nu så den kommer väl : ( BIM om 5 dagar..
BIM på torsdag har mensvärk idag så tror den kommer.. även finnar har dykt upp. Ush när det ska bli något: (
Jag har BIM på torsdag. Är livrädd för att testa mig för är så rädd för neg test.. har ett digitalt och en sticka. Funderar på ta Stickan imorn. Men om det nu blir negativt imorn är det kört då? Eller är det nån har inne dom fått - och sen + dagen efter?
Var nog inbillning : ( stod att det är vanligt att det ser ut så men att det måste bli rött/rosa för att vara positivt och nu har jag mensvärk. Skit va besviken man blir..
Vad är de för färg på ditt då?
Jag ser något! :) Vilken dag är du på?
Jag håller tummarna för dig! Testlagret ska ju inte ge spök har jag hört och jag tyckte verkligen man såg nåt..
Haft mensvärk sen igår ska ha mens idag. Mensvärken är här vi hade samlag igår och imorse kom det en blodstrimma på papperet men sen inget mer.. så frustrerande sitter bara och väntar på blodet.. vet ju att jag inte är gravid då mensvärken är som vanligt.. : (
Vill bara säga till alla som testar sig innan BIM att det fortfarande finns hopp fast jag vet känslan att man vill ge upp.. jag testade mig dagen innan BIM och såg en pytteskugga knappt synbar.. trodde det var kört. Hade ju mensvärk också. Dagen efter testade jag med clearblue veckoindikator inte ens med morgonkiss och fick positivt! Det kan lixom hända så mycket på 24 timmar : )
Tjejer vad tycker ni. Skall jag försöka att ha is i magen och ta ett clear blue på måndag bim-2 eller skall jag ta ett RFSU-testa tidig imorgon med? Bim-3 imorgon. Tog ju ett blank clear blue men har symptom kvar.
Grattis till er som plussat :)
Ja egentligen borde man hu verkligen vänta men så galet svårt och när man känner så mycket symptom. Går inte och stänga av. Tror jag fick plus med mina 2 barn på bim-2/3 tror jag de var. Men har bara ett clear blue plus kvar. Ett digitalt som jag vill spar tills jag fått synligt plus. Och sen har har jag 2 RFSU testa tidigt och 3 st vanliga RFSU. Vet inte hur jag skall göra vill ju inte bli ledsen och besviken. Men inte konstigt att de inte visad något i torsdags då jag var på bim-6 men gick på appen som sa bim-4. Och idag bim-4 är ju inte säkert att de visar heller. Så hoppet finns kvar. För symptom och känslan att jag är gravid är kvar. Hoppas de stämmer bara och den känslan och kroppen inte lurar mig
Jag har mått illa ert tag,fått stickningar och ömma bröst. Ryggvärk och myclet mycket acne. Varit en del trött och svårt och sova senaste 2-3 dagarna också. Har bara haft ömma bröst när jag var gravid med sonen. Igår kändes de lite mindre men ändå där. Sjukt ont i fredags. Illamående hade jag tidigt med dottern med sonen kom de i v 6. Sen hade jag hypermis gravidum med båda så. Jag hoppas verkligen!! Hade igår lite lätt lätt molnande värk men typ precis så jag kände av det. Test imorgon och hoppas verkligen!! <3 Så kroppens singnaler och min känsla som säger gravid är väl de symptom jag har :)
Förlåt för spam!! Men ni vet hur man blir. Tog ju ett RFSU imorse också. Hållit mig 3 timmar från testet innan. Dock inte druckit eller så. Men tog en bild nyss på test med blixt. Och tycker mig se något svagt svagt. Men öndå tydligare nu med blixt. Sen vet jag att man inte kan gå på test som visar efter tiden. Men behöver lite hopp!! Är de bara jag som ser eller gör ni med? Eller är de inbillning?? Är de försent eller kan man fortfarande få plus eller borde de visat svagt förut idag,då jag är på bim-2 idag?
Tacksam om ni har tid och titta och lämnar eran åsikt :)
Tack snälla :) Hoppas de blir många juni bebisar härifrån 2018 :)