XAHHA92 skrev 2017-10-01 05:38:47 följande:
Fast det är ju bara sjukt.. Att tiden ska skjutas fram.. Ja alltså väntetiden är något fruktansvärt.. Vi ansökte också i maj och fick brev hem att vi skulle få tid i december! Men jag ringde och satte upp oss på en avbokningslista så vi fick komma in på första mötet nu i september. Nästa träff blir inte förrän i december.. Vi är på försök 18 nu utan något resultat alls
Det var det jag fick info om när jag frågade... :(
Vi kontaktade dem efter sommaren eftersom det hade gått 3 månader. Då fick vi veta att vi skulle få en tid i november och vi sattes på avbokningslistan. Igår ringde min kille dit för att kolla läget. Då sa de att det kan dröja 1-2 månader till men att förhoppningsvis har vi en tid u december. Sen åker vi på tre veckors resa i januari så allt krockar ju litegranna. Men vi har hållt långresor, bröllop och annat på paus i så lång tid nu att vi i somras kände att vi inte kan leva våra liv på det sättet. Det tar för mycket på oss att hela tiden skjuta på saker och ändra planer utifall att vi skulle vara gravida.
Varför dröjer det så mellan träffarna? Vad fick ni för info på första samtalet? Lider verkligen med er för jag förstår känslan.