HannaPanna92 skrev 2017-08-29 22:58:18 följande:
Välkommen :)
Visst är det en skön känsla att faktiskt få en tid till utredningen? Även om man är nervös inför resultatet såklart!
Har ni pratat om alternativ om ni inte kan få egna barn? Vi har bestämt oss för att adoptera om vi inte skulle kunna få biologiska barn.
Tack! :)
Jätte skönt att eventuellt kunna få hjälp om de är något enkelt fel, frågade lite hur de skulle gå tillväga och blir tok nervös när dom så att dom skulle köra äggledsspolning, här hört att de inte ska vara de skönaste folk har gjort.. Men de är väl värt de om de är de som krävs.
Ja den diskussionen har kommit upp, tråkigt nog är min sambo så inställd på att om vi inte kan få egna barn alltså med hans spermier och mina ägg så vill han inte ha barn för då kommer de inte vara 50/50 av oss... tråkigt men hoppas om de nu skulle vara så "peppar,peppar ta i trä" att vi inte kan få barn alls att han ändrar sin syn på detta. Känns ju så långt borta också att tänka på sånt.
De jobbigaste nu är att man känner sig gravid hit och dit, som den här månaden så slutar de ju alltid med att tant röd kommer i alla fall, så oavsett hur införstådd man är att de är sån liten chans så lever hoppet kvar att man ska klara de själv ändå....
Hur är de för dig? Har du nån gång bara känns att nä nu jävla måste de vara nått annars är jag fasen sjuk på riktigt?
Haha förlåt för den långa texter!
Kram!