Anonym Ellliiin skrev 2017-09-02 01:47:16 följande:
Ja men exakt!! Kan relatera till 200%.. så våra mammor också "är det inte dags för snart också ni som varit tillsammans så många år nu?!" Och man säger bara mm visste.. och små ler samtidigt som man spricker inombords.. har inte mage heller att säga att vi försöker men kanske inte går som vi tänkt.. är typ "rädd" för svaren.. vet inte hur länge man kommer stå ut med frågorna.. hur länge har ni alla försökt här egentligen? Vi är på typ försök 30.....
Uh ja man har bara lusta att skrika som en tonåring; ni fattar ju ingenting. Haha !
Vissa saker vill man inte dela med sig av. Vi är ju 25 båda två och varit tillsammans i 8 år, resten av våran umgängeskrets har inte kommit till stadiet att vilja skaffa barn så dom få gångerna man har sökt lite tröst i bästa vännen så inser jag direkt att de blir så fel. När vi va inne på försök nummer 6 så fick hon reda på att hon va gravid med sitt ex och gjorde abort, jag va med henne som stöd eftersom hon är min bäst vän samtidigt som jag trodde jag skulle lägga mig i fosterställning och gå av på mitten.
Vi går in på försök 15 nu. Fick min mens igår tydligen på bim-6 Så nu är jag så otroligt förvirrad över min kropp. Har haft regelbunden mens hela mitt liv men nu vet jag inte vad som har hänt senaste tiden, den här varit både sen och tidig sedan november förra året så nu är de bara pannkaka av allt...
Kram!