Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Förstagångsföderska här. Är det vanligt att man "känner" på sin livmodertapp själv? Eller är det bara om man har flytningar som luktar konstigt som man ska göra det? ????
Förstagångsföderska här. Är det vanligt att man "känner" på sin livmodertapp själv? Eller är det bara om man har flytningar som luktar konstigt som man ska göra det? ????
Här kommer det bli en Emmaljunga. Promenerar mycket och gärna på skogsstigar odyl så behöver hjul som klarar både det och gegga/oplogade vägar. Tycker också bättre om utseendet på Emmaljunga, känns lite rejäla. Kanske för att man är lite äldre och van vid det utseendet haha :)
Yeahhh! Nu är vi en Bugaboo Buffalo rikare :)
Köpte den komplett med en massa tillbehör av en arbetskamrat för 9000:-, bara 10 mån gammal. Så nöjd!!!
Nu är vi på väg för att göra vårt rul. Är i vecka 19+4. Längtar jätte mycket!
Någon fler som inte har gjort det???
Gjort RUL idag, bf är fortfarande 20 december och vi väntar en liten pojke!
Jag hade gått upp ca 6 kg innan semestern, vägde 61 då, säker några kg till nu. Brukar gå upp mellan 15 o 20 kg. Det mesta i allra första veckorna o i slutet.
Är inte så rädd för extrakilon direkt, det är skönt att kunna pösa lite Men denna gång känns det som allt sätter sig på höfterna, beror kanske på åldern, får se om jag blir av med det sen
Har till o från riktigt hårda sammandragningar. Fick en ordentlig nu bara jag skrev om det.
Inte ont direkt men ändå jobbigt :-/ Får hårdare o tidigare för varje barn känns det som.
Är i Sverige igen. Åkte 25 timmar genom Europa i buss m barnen, 47 grader på autobahn Gick bra fast mina ben svullnade till ballonger :-/
Mellanlandat i Skåne nu hos äldsta sonen o har så mycket packning så kändes som jag borde slå två flugor i en smäll o fixa barnvagn här
Ska åka o titta på en en äldre emmaljunga idag. Ser ut att var i princip i nyskick för ynka 500 kr med massa tillbehör. Hoppas hoppas den är fin! Så får vi med oss all packning upp till Gotland med
Då hade vi samma startvikt och jag räknar med att gå upp minst 15 kg men tror inte det blir så mycket mer.
Hur gammal är din yngsta av barnen? Min är ju bara ett år och jag har fått för mig att springa efter honom gör att jag inte går upp så mycket jag borde göra. :-P
25 timmar på buss låter extremt jobbigt.. tror inte jag hade fixat det just nu.
Hoppas du blir nöjd med vagnen.
Idag hade vi RUL och allt var jättebra.
Det blir en liten flicka denna gången. :)
Så skönt att äntligen veta att allt verkligen är OK!
Idag hade vi RUL och allt var jättebra.
Det blir en liten flicka denna gången. :)
Så skönt att äntligen veta att allt verkligen är OK!
Foglossning, nån mer än jag? Bälte hjälper inte.. varmt bad funkar under tiden jag sitter där.. men jag kan ju omöjligt sitta i badet dag ut å dag in.. Alla säger nu får du fasiken lugna ner dej.. men redan ?! :/ Träning mår jag bra ytav å tränar 3-5 dagar i veckan.. styrke träning efter min å bebis förmåga... oj vad gnällig jag lät.. kommer ju nå underbart ur detta...
Vill också veta med yogan :) går på yoga i vanliga fall, men undrar om gravidyoga kan vara bättre.
Hur går det för er? Har alla flyttat till FB eller finns det någon som är kvar? Jag är dock kvar och kommer att stanna här :) Hoppas ni mår bra!