Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Har faktiskt inte heller fått kommentarer ang kaffedrickandet. Förutom av maken då som är orolig för allt ibland :P
Men skulle faktiskt inte klara mig utan min lilla hutt på morgonen :)
Denna graviditet har jag inte fått så mycket kommentarer alls, men det är väl för att man inte möter människor på samma sätt som vanligt nu under sommaren. Tycker ofta man känner sig som allas egendom typ bara för att man är gravid. Främlingar på bussen som undrar om det är tvillingar eller kommer fram o klappar på magen utan förvarning. På ngt sätt så väcker en grav så mycket känslor så jag tror många tycker sig ha rätt att påpeka vad som är rätt o fel osv :/
Så fina namnförslag ni har allihop! Vi är ju nästan nästan 100 på Alwilda som passar in bra i familjen samt både är fornnordiskt o lite annorlunda.
Yngste o äldste sönerna tycker dock fortfarande att hon ska heta Sonja, som vi tänkte först. De andra barnen gillar inga av våra förslag ha ha
Alla våra flickor heter Maria i tredje namn så det blir det nu med. Frågan är bara om det ska bli en Alwilda Beatrix Maria eller en Alwilda Sonja Maria? Sonja är ett släktnamn fast älskar Beatrix :P
Men vi får väl se när hon kommer ut vad hon är för typ.
Kul att ni fyndar kläder och annat. Själv är jag fast ute på landet hos mamma så kan bara sitta och kolla nätet. På fredag flyttar vi in i nya huset i Visby, då blir det nära att shoppa :) Äntligen! :D