Mila skrev 2016-12-08 12:07:06 följande:
Jag hoppar också in här. Har följt denna tråd men inte vågat skriva. Fick mf i juni och nu är jag gravid igen, har en dotter på 5,5 år. 4+5 idag så väldigt tidigt.
Vid graviditet får jag alltid stora ömma bröst. Ömmandet har varierat och är värst på nätter så de bränner rejält i dem när jag rör mig. Dock vaknade jag imorse och vara bara lite öm i höger. Nu är det knappt något i något bröst :( Nojjar upp mig direkt och förbereder mig på det värsta. Men jag fick iaf ett mycket starkare test idag än för 2 dagar sedan. Och har som hugg och lite molvärk till och från.
Någon som känner igen sig?
Grattis! :) Som jag förstår det så kan symtomen pendla så det säger egentligen inte så mycket om själva graviditeten. Positivt att testet var starkare! Jag förstår och känner igen mig i din oro. Jag har också en del oro som du kan läsa lite längre upp i tråden.. Dock har jag ingen erfarenhet av missfall så jag förstår om det blir extra jobbigt för er som varit med om en sådan hemsk upplevelse.
Molande och stickningar i magen har jag som varierar från höger och vänster och mitten och diffus överallt.
Kul att följas åt här!