Summerchild skrev 2017-04-15 23:23:57 följande:
Ja elodie gillar jag oxå men blev inte skötväskan eller åkpåse som jag tänkt...blev nån nordlys istället....jo jag är klar för närmaste halvåret ....var å köpt massa kläder på tradera sen så hade pop nån rea så jag passade på. Nej stl 50 har ingen av mina kunnat ha då dom var runt 54cm långa nyfödda. Minst 56 köpt å 62 å en del 68 oxå. Kan inte få nog hehe... vi har spjälsäng och skötbord kvar å då vill jag ha troll spjälsäng och nåt svart brunt skötbord från ikea. Sundvik?
Ja iaf var inte påsken som den var tänkt. Åt vacumförpackad gravad lax. Fattar inte hur jag kunde glömma att det är dåligt. Gick å spydde å grät ...mindre orolig nu efter jag googlat runt men ska fråga andra om dom ätit gravad fisk gravid.
Stora barn.. vad har vikten legat på? Är det pga diabetes? Båda mina har varit 50 cm och första var rätt tjock (3850g) andra var lite mindre (3500g)
Det är kul att köpa men jobbigt att vara fattig... Helt galet vad pengarna flyger iväg.. vi hade inget sparat sen tjejerna så allt har fått bli nytt.
Ett tips jag fick av en tjej här på familjeliv.. köp säng (trolls) samt Madras för 1000 kr på Babyland. Gratis frakt.. om du prenumererar på deras mail så får du ytterligare 10% rabatt. Har precis fått hem min och är super nöjd med både madrass och säng.
Vet du det är inget att oroa sig för. Jag gjorde samma i vintras (julas) och nu i våras när vi var på spa så råkade jag äta brie ost och salami.. risken att drabbas var så obefintlig att det inte är lönt att vara orolig. Andas ut och släpp det :)