Summerchild skrev 2017-04-11 22:07:54 följande:
Det låter toppen trevligt att ses..
gravid penning redan nu alltså ? Jag har inte fått mödra bevis papper man ska ha för att skicka in till f. Kassan än. Får väl det nästa gång hos b.m .
Du hade oxå 2 flickor...jag oxå och 1 son ....äldsta dottern fyller 15 år och jag själv känner mig rätt ung som är 32 :) ...kan fortfarande få bebisar ju ....efter denna hoppas vi på 1 till barn sen får nog han knipsa sig haha ....jag har testat klart p-medel det är inte skoj .. aldrig varit nöjd.
Nu är jag så lycklig över att känna mig gravid å rörlig ...blir en lätt tid tills om några veckor då kommer vi nog alla i gruppen att gnälla om hur tungt det är :D
Mina tjejer är 7 och 9 så denna blir lite sladdis. Oj då fick du barn ungt. Då är vi ju nästan jämngamla, kul! Då får du två av varje nu ju. Kul!! Själv är jag super glad att tredje är en pojke. Överlycklig! Tror inte det blir några mer barn här..
Jag fick moderskapintyget för 4 veckor sen (ringe och bad bm skicka hem det) sen skrev chefen ett intyg och jag mitt egna sen skickade jag in. Har inte hört något än mer än att Försäkringskassan fått in det. Är inte orolig att jag ska nekas då alla på min skola får detta pga riskerna för fysisktvåld samt tungt jobb. Ska söka? Tungt jobb? Tror dom har handläggningstid i 1 månad sen ska man få svar.
Hoppas jag orkar jobba tills dess.. vill inte bli sjukskriven.. har dock fått reda på att jag har GBS samt bakterier i urinen (urinvägsinfektion) sammandragningar och problem med läckage (trodde det var urin men ska till förlossningen idag för kontroll så det inte är vatten) har lite högt blodtryck redan så är lite nervös.