Hej alla,
Nu tänker jag äntligen tordas gå med i den här tråden! Man kan ju inte vara anonym och resan hit har varit lite för lång och sorgekantad för att jag ska tordas tidigare. Försöker visserligen vara ganska så anonym i mina trådar ändå, men ibland blir man ju lite paranoid.
Har bf 4/8 så är äntligen inne i andra trimestern och vi har äntligen bestämt oss för att sluta tänka "tänk om" och tordas tänka att nu ska vi äntligen få vår bebis! Visserligen kan man ju aldrig säga aldrig, men.. ja, ni vet.
Jag har inte följt hela tråden men läst ikapp de senaste inlägget. Ska bli kul att lära känna er alla här inne!
Monstermama skrev 2017-01-26 14:12:29 följande:
Hej!
Gick in i v 11 idag, men jag har inga symtom längre så börjar oroa mig! Magen är inte ett dugg svullen och jag kan knäppa knappen på mina vanliga tighta jeans. Tidigare har brösten växt och ömmat men nu känner jag inget längre. Är det någon mer som är utan gravidsymtom? Jag har inte gjort något ul än så har aldrig fått graviditeten bekräftad, och ska inte göra kub-ul förrän i v 14.. Ska man behöva gå och oroa sig tills dess?
Jag tycker du ska prata med din BM. Du bör kunna få komma på ett UL innan kub om du känner dig orolig. Men - alla graviditeter är så olika. Fostret är ännu litet och egentligen ska det inte behöva synas eller kännas ännu. Men det viktigaste är att du mår bra, så jag tycker att du ska be om det.