Januari2016 skrev 2017-01-12 06:56:41 följande:
Usch, så ledsamt att läsa om missfall, hoppas det snabbt blir ett plus igen för er!
Det är min största oro, är i vecka 11 nu o har berättat om det på jobbet, men nu blir jag orolig o tänk om det händer nåt o så måste ja orka berätta det för alla. Kanske dumt att ha berättat det, men har varit sjukskriven 2 veckor pga illamående o mår forfarande dåligt så går inte att hålla tyst om det heller..
Om två veckor ska jag på KUB, sen hoppas jag att jag kan slappna av.
Någon av er som börjat märka av magen redan? Jag köpte faktiskt ett par mammabyxor igår, så "svullen" om nederdelen av magen vissa dagar.. o vanliga jeansen trycker liksom mot.. minns inte när jag började använda mammakläder när jag väntade de andra barnen.
Jag har tagit blodprov inför kub på tisdag! Är supernervös verkligen! Jag och min sambo har pratat om vad vi tar för beslut beroende på kub-svar. Vi är enade båda två att vi vill ha ett barn som växer upp och får ett "normalt" liv. Men de kommer inte bli lätt att gå genom en abort om vi får tråkiga svar.
Ang magen, jag är i v 13 tror jag, vet ej riktigt. Magen är SÅ svullen, framför allt när jag har ätit med tanke på sen söliga matsmältningen! Riktigt jobbigt faktiskt... de börjar formas nertill och det är iaf roligt att se :)
Lycka till med ditt kub