BF Augusti 2017
Hej på er! Jag har BF 4 augusti enligt min egen beräkning. Ska på mitt första ultraljud 24 januari, en jäkla evighet dit kan jag säga! Är i v11 nu så kommer va i v13 vid ultraljudet.
Mitt illamående började efter v6, morgonar och kvällar efter jobbet då jag inte orka laga mat så äter inte så mkt kvällstid.
Kan inte dricka kaffe för jag mår ännu värre då vilket bidragit till migränliknande huvudvärk. HEMSKT!
Jag jobbar inom barn omsorgen och har precis fått nytt fast jobb, har jätteångest för att jag snart ska berätta att jag är gravid.
För övrigt så är jag helt mördad när jag kommer hem efter jobbet! Trodde jag var en trött människa innan graviditeten men nu inser jag att jag har varit riktigt pigg innan!!
För er som har ont i pattarna, de hade jag med en period, kunde knappt sova! Har gjort en bröstförstorning på 300ml, vet inte hur ni andra har kännt som har naturliga, men jag tog på mig min stödbh som jag fick efter operationen nu när jag blev gravid! Då låg iaf brösten på plats när jag vred och vände mig nattetid i sängen!
svårt att hitta bh