Angel in sight skrev 2017-02-07 18:56:19 följande:
Är det någon mer som känner som jag? Jag känner mig otroligt osocial. Vill egentligen bara vara själv. Är trött och behöver sova mycket. Är i v 14 nu och det står på olika sidor att nu ska tröttheten börja ge sig. Inte än då. Vet ej om det är fortsatt trött pga hormoner eller om det är lågt järnvärde som jag har fått konstaterat tidigare. Försöker äta dessa hemska Niferex men det blir som bäst varannan dag, får så ont i magen.. När man precis varit illamående i 6 veckor så vill man inte ha ont i magen direkt efter. Jag vill bara må bra ett tag. Nu blev det en synd-om-mig-text men ja det är så det känns.
Jag är också jättetrött! Har ingen ork och ingen lust att göra nånting.. känner mig som världens sämsta mamma till min dotter också. Och med allt gnäll vill jag inget annat än å stänga in mig i ett mörkt rum å stanna inne hela dagen, så man inte förpestar tillvaron för nån annan.. Jag har dock rena Hulken-värdena i blodet så behöver inga järntabletter. Hade iofs vart skönt å skylla tröttheten på det :P men ja, ville bara säga att du är inte ensam.