BF Augusti 2017
Hej Är gravid och har fått ett preliminärt datum till 24/8 2017. Har alla ni en massa symptom? Allt jag känner är att jag är tröttare än vanligt?
Hej Är gravid och har fått ett preliminärt datum till 24/8 2017. Har alla ni en massa symptom? Allt jag känner är att jag är tröttare än vanligt?
Jag förstår att de som mått eller mår riktigt dåligt under sin graviditet tycker säkert att det är jobbigt när man säger att man inte har några symptom men mitt problem är att jag känner mig inte gravid och har väldigt svårt att förstå att vi ska förhoppningsvis bli föräldrar...
Tack @ Angel in sight
Hej är i v 12 nu och i helgen ska vi berätta för familjen men jag är tyvärr lite orolig då min bror och hans fru har försökt länge att bli gravida men det har inte funkat för dem av olika anledningar. Även vi har kämpat då jag både fått operera bort en äggstock och det sedan tog 9 månader innan vi lyckades. Vi är ju helt underbart lyckliga att vi äntligen lyckats men vet inte hur framförallt min brors fru kommer reagera. Vi har idag en fin kontakt och jag vill inte förlora den. Någon som varit i liknande situation eller har några råd till mig?
Hej
Lite nyfiken har ni känt några rörelser ännu?
Ja har också kännt små knäpp ibland men längtar efter att känna den på riktigt ????????