• Monikame

BF Augusti 2017

Hej allihopa!

Jag och min man försökte bli med barn i många månader men det gick inte. Till slut bestämde vi att ta en paus. Vi gifte oss och åkte på bröllopsresa ..och just då lyckades vi.

Bara en vecka efter ägglossningen började jag må illa och tog en test . Den plusade . Var faktiskt förvånad att den kännde av graviditeten redan efter 8 dagar. Undrar om det kan vara tvillingar ( hoppas lite naivt:)

Finns det någon mer som väntar sin bejbis i augusti. Berätta gärna hur blev det för dig.

• Svar på tråden BF Augusti 2017
  • Lindis1980
    Terese86 skrev 2016-12-10 11:37:11 följande:
    Hejsan! Alla ni som har BF i juni, juli eller augusti. Nu finns det en grupp på facebook för alla oss. Det finns säkert fler grupper, men är du intresserad av att gå med i gruppen så lägg till mig på facebook, sök på mailadressen [email protected]. Jag lägger sedan till dig i gruppen och tar bort dig som vän. Anledningen till att jag har valt att göra så här är för att gruppen ska hållas hemlig. Vore kul om vi blir ett gäng. Med vänlig hälsning, Terese
    Jag är intresserad,ska söka på fb!
  • Gullan8212
    Terese86 skrev 2016-12-10 11:37:11 följande:

Hejsan! Alla ni som har BF i juni, juli eller augusti. Nu finns det en grupp på facebook för alla oss. Det finns säkert fler grupper, men är du intresserad av att gå med i gruppen så lägg till mig på facebook, sök på mailadressen [email protected]. Jag lägger sedan till dig i gruppen och tar bort dig som vän. Anledningen till att jag har valt att göra så här är för att gruppen ska hållas hemlig. Vore kul om vi blir ett gäng. Med vänlig hälsning, Terese

Jag har lagt till dig, Sofie heter jag!
  • Diana V

Hopppar in här jag också. Plussade igår så otrolig glad och hoppas de ska gå vägen. Beräknad den 21/8-17.:)

• Angel in sight
    Januari2016 skrev 2016-12-10 10:05:07 följande:

Jag sover också helt värdelöst dåligt nu. vaknad upp mitt i natten o tar 1-2timmar att somna om, o sen vaknar jag tidigt, eller blir väckt av något o kan inte somna om fast jag är jättetrött..

Det måste bero på hormonförändringar då. Så man får väl ta det som nåt positivt! ; )
  • Angel in sight
    Ia82F skrev 2016-12-10 15:46:04 följande:

En lite äcklig fråga, men hur har ni det med era flytningar tjejer?? Här är det en hel del fast inte färgade dock! Är det normalt med mycket flytningar? Minns inte hur det ska vara

Jag har mycket flytningar. Vanligt när man är gravid. Mina är ibland genomskinliga ibland vita och ibland typ ljusgula - ofräsch info jag vet.. haha
  • Angel in sight
    Diana V skrev 2016-12-10 19:49:17 följande:

Hopppar in här jag också. Plussade igår så otrolig glad och hoppas de ska gå vägen. Beräknad den 21/8-17.:)

Stort grattis! :)
  • Gummipluppen

Här är en till som plussade i början av veckan! Jag fick en son i juni och nu är jag gravid igen, BF 17/8. Som det kan bli... ;)

• hallonpannkaka

Hoppar också in här! :)
    Plussade på CB Digital igår (för ca 1 v sedan med CB Early) så BF runt 15/8.

Har en dotter sedan tidigare som precis fyllt 8 så det här blir en sladdis :)

Nu håller jag bara tummarna för att allt går vägen, och funderar på om jag vågar åka på vår sedan länge bokade drömresa till Mexico i mars (pga Zika-virus)...
    Mycket väl medveten om att det är ett I-landsproblem av rang men det gnager ändå i mitt huvud...
    Ska prata med läkare och MVC till veckan.

• Ia82F
    Angel in sight skrev 2016-12-10 20:01:47 följande:

Jag har mycket flytningar. Vanligt när man är gravid. Mina är ibland genomskinliga ibland vita och ibland typ ljusgula - ofräsch info jag vet.. haha

Tusen tack för ditt svar <3
  • Linutis
    Ia82F skrev 2016-12-10 15:46:04 följande:

En lite äcklig fråga, men hur har ni det med era flytningar tjejer?? Här är det en hel del fast inte färgade dock! Är det normalt med mycket flytningar? Minns inte hur det ska vara

Tsunami brukar de va haha
Svar på tråden BF Augusti 2017