BF Augusti 2017
Kul att läsa om alla era plus! Jag och sambon pulsade för första gången i lördags. Det blir vårt första och väldigt efterlängtade barn. Men just nu är det både oro och glädje i kroppen. Vill ju bara att allt ska gå vägen :)
Kul att läsa om alla era plus! Jag och sambon pulsade för första gången i lördags. Det blir vårt första och väldigt efterlängtade barn. Men just nu är det både oro och glädje i kroppen. Vill ju bara att allt ska gå vägen :)
Väntar och hoppas på att någon snart skapar en bf-grupp på facebook man kan gå med i. Jag är inte redo att skapa en själv, för det känns inte som att graviditeten är på riktigt än! ????????
Jag hoppar också in här. Har följt denna tråd men inte vågat skriva. Fick mf i juni och nu är jag gravid igen, har en dotter på 5,5 år. 4+5 idag så väldigt tidigt.
Vid graviditet får jag alltid stora ömma bröst. Ömmandet har varierat och är värst på nätter så de bränner rejält i dem när jag rör mig. Dock vaknade jag imorse och vara bara lite öm i höger. Nu är det knappt något i något bröst :( Nojjar upp mig direkt och förbereder mig på det värsta. Men jag fick iaf ett mycket starkare test idag än för 2 dagar sedan. Och har som hugg och lite molvärk till och från.
Någon som känner igen sig?